29 Aralık 2008 Pazartesi

Hasta hasta çalışılır mı...¿

Perşembe akşam üstü şirketimizin Dr.'u gelmediği için en yakında bulunana hastanenin acilinide aldım soluğu diyemiyorum çünkü nefes alamıyordum. Tıkalı ve sürekli akan bir burunla grip olmuşum derdime çare arıyorum... Kontroller ve testler, antibiyotik alıp almayacağımı belirledi dr. (çok şükür ki kullanmaya gerek yokmuş). Üstüne bir 3 günlük rapor yazdı. :) Tekrar şirkete geri döndüm evime gittim. H.Sonu'nu annemlerde geçireceğim Annem bana iyi bakar ümidiyle çantamı hazırladım Cuma sabahı Bostancıdan tekrar şirkete. İşleri, notlari devrettin yapılacakları yaptım saat 10:00 gibi çıkıp anneme gittim. Kahvaltı hazır, sıcacık ıhlamur, bişeyler atıştırıp ilaçları alıp yattım. 7-8 saat uyumuşum.

Uyandım bu sefer Seda mutfakta Hilal'in kurabiyelerini hazırlıyor. Yardım ettim tabiii. 2-3saat uğraştık ama çok güzel oldu. Yeni Yıl kurabiyelerinin paketleme aşamasınıda bitirdikten sonra Mini Muffinlerin üzerinide kapladık. gece yarısı olmadan ben kaçıp yattım ortalığı annemle birlikte toplamışlar :)

Hastayız çalıştırıyolar bide :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....