6 Ocak 2009 Salı

Ohhhh gittim gördüm

Açıldığından beri gideyim gideyim dedim kısmet bugüneymiş :)


Dilruba'm ile gidelim dedim. Dün akşam ofisten çıkmadan sordum. Coşa coşa benden hevesli tamaammm gideliim hemen yarın dedi.

Kararlaştırdık! gidiyoruz o zaman..

Çok güldük hatta karnıma ağrılar girdi...


Efendim şöyle başliiimm sırayla.

Nevra da katılacaktı bize ama annesi ambargo koymuş tırstı gelemedi. Bizde servisle indi bindi yapmayalım Tolga Bey'e soralım belki bizi bırakır dedik. Sağ olsun kapısına kadar bıraktı. Teşekkür ettik, kolkola girip koşa koşa içeri atladık...

Yürüyen merdivenleri aştık yemyeşil ormanda kelebeklerin içinde bulduk kendimizi. aaaa aaaa diye şaşarken;


Dilruba - ay bu hreket edermiiii dediği anda dev timsah hareket ederek sesler çıkarmaya başlayınca gözlerini patlatarak kolumu sıkmaya başladı.


yahu bu kız korkmaya bile korkuyor :)))))

burayı atladık içeriye doğru ilerliyoruz sevimli balıkları gördük camın içerisinde olduğu için tehlike arz etmiyorlar dolayısı ile. Dilruba'mla çok iyi anlaştılar :)

arka tarafta 2 fil var. temkinli yakşalıyoruz bu sefer. yine aynı soru geliyor veee zamanlama müthişşş.. Aynı anda fillerde hareket ediyor... Dilruba elinde şemsiyeden bozma silahı neredeyse filleri dövecek salllııyorrda sallıyor yaaaa yaaaa diyerek :)


bu anları gülmekten çekemedim bir ona yanıyor ve yaka paça dışarı atılmadığımıza seviniyorum... yazarken de hala gülüyorum...

Güzel dostluğun, zaman paylaşımın ve nefis dondurma için çok çok teşekkür ederim Kuzu...

İyi ki varsın ortak ;)


aaaa resimler miii???


unutmadım...


İşte burada

Tatilya'da ki Masalci ağaç sandim ama diiill :(



















Dilrus'un balıkları :)




















Meşhur Filler
















Nevra evden kaçmış son anda bize katıldı :))))
















10 yorum:

  1. masalcı ağaç bi kere o
    tanımadı mı seni :)

    YanıtlaSil
  2. pınar konuşan ağaç sağdakimi soldakimi onu belirmemişsin :))))))))))
    muhahahaha

    YanıtlaSil
  3. yok bu konuşuyor masal anlatmıyor, oyüsden konuşan ağaç :)

    YanıtlaSil
  4. New soldaki benim, aslında sende varsın en sondaki resimde ama rengin biras mor gibi hastamısın¿ :)

    YanıtlaSil
  5. İyiki ertelememişim dediğim bir gün için çok teşekkür ederim dostların bitanesi :) ...

    Renkli ve hareketli bir operasyondu ancak benimde anlatmak istediklerim var arkadaşlar Pınar diyince sizede yabancı gelmeyecek birkaç olay....

    Şimcik öncelikle Pınarcığımında dediği gibi sağolsun Tolga Beye emrivaki yapıp istinye parka kadar arabaya iliştik tabi arkada fısır fısır kıkır kıkır ne kaynattık ne kaynattık :):) Orda oturuyor olmama rağmen İstiye Parkın hiç görmediğim taraflarına gitmiş olmamızın şaşkınlığı içinde Pınar önden ben peşinden gezinmeye başladık.Forest Cafeye girdiğimizde tabi biraz irkildim ancak o fillerin hareket edeceğini tahmin ettiğim için korkmamak adına şemsiyeyle ben burdayım demek istedim fil arkadaşıma :):) Neyse baktık ki Forest Cafe sarmadı yiğenimize 1500 tl lik doğum günü yapacak kadar da kek değiliz çıktık Duttiye girdik girdiğimiz andan itibaren Pınarın önce satış temsilcisi arkadaşa siz Cevahirde çalışıyordunuz değil mi diye sormasıyla film başladı çocuk şaşkınlığını atamamışken zavallı çocuk Pınarın ardı arkası kesilmeyen bordo V yaka kazağınız vardı birde güderi yakalı bir hırka vardı gibi 1. kur eleme sorularına cevap vermeye çalışıyordu.Kendi halimde kazaklara bakarken sol çaprazımda birinin önce sıçradığını sonra hazine bulmuş avcı gibi gizli gizili ama kıpır kıpır askıların arasına gömüldüğünü farkettim birde ne göriyim Pınar askıların arasına kafasını sokmuş sevinç gösterisi yapıyor neden ? Efendim tüm şubeleri gezmiş o elbisenin M bedenini bulamamışmış hay yarabbim neyse şükür ki bulduk aldık çıktık. Bir havalar ile oturduğumuz gözde et restorantlarının birinden köftenizi kuyruk yağıyla yapıyorsanız biz gidiyoruz diyerek yerleştiğimiz masamızdan bir güzel kalkışımız da cabası ne o miss gibi kuyruk yağı kokarmış tabi kokar hemde misss gibi :):) Doyamadığım keyifli bir akşam için çok teşekkür ederim kuzum ancak sonunda dolmuşçu amcanın okadar kızmasına gerek yoktu bana :(:( birde Sarayda bahşişi az daha garsonun eline tutuşturmaya çalışmasaydım iyiydi birden dolmuşta sandım kendimi dee :):)


    Daha nice alışverişlere , gezelim öğrenelim i

    anlatalımlara inşallah ortak :):)

    YanıtlaSil
  6. ay o garsona bahşiş tutuşturmaya çalışman tam bir skandaldı.

    YanıtlaSil
  7. askıların arasına gömülmen normal bir benim bahşişim skandal öylemi :):) Dutti anılarını kaynatmayalım lütfen

    YanıtlaSil
  8. ama napiim çok güzeldi o elbise. hem sende beğendin

    YanıtlaSil
  9. Valla okurken farkettim arkadaşlar unutmuşum burası çok yoğunda :):) Bu yazıyı okuyan herkes bence yoğun istekte bulunsun bulduğuna değdi elbisemi güzelmiydi bilemiyorum ama Pınar giydiğinde büyülendim çok güzel durdu elbiseyle Pınarın uyumu harika görmeye değer benden söylemesi

    YanıtlaSil
  10. gezginler sizi, resimlerinizide bayıldım yazılarınızada en çokta ismi lazım değil sayın servis müdürüne kıkır kıkır konuşarak kendinizi kapı önüne bıraktırmanız çok hoşuma gitti. (emrivaki yapıp istinye parka kadar arabaya iliştik tabi arkada fısır fısır kıkır kıkır ne kaynattık ne kaynattık ) muhahaha

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....