5 Ocak 2009 Pazartesi

Vosvos'umu özlediiimmm :(


Pazartesi sendromu içerisinde geldim şirkete. Sabahın 6'sinda kalkıp Bostancı-Haramidere arasında yollarda mekik dokuma ızdırabı devam edecek 6gün daha diye söylene soylene... Az önce Ayten aradı.

kısa diyalog sadece 2cümle ile son buldu...

-Bilmiyorum ilgileniyormusun hala ama bir vosvos geldi

-Kapat hemen geliyorum.


uçuk mavi. gıcır gıcır şeker ötesi varlık. Müşterinin arabasıymış. Arabayı gören Pınar bak bak vosvos geldi diyor. Aklıma Zilli geldi hemen :( ayrıldık ama biz. keşke ayrılmasaydık diyorum bazen. bazende iyi oldu kim bakacak onun dilinden anlayan bir Salih usta var her seferinde de rica minnet yapılmaz ki diyorum.


Zilli kim diye merak edenler...


İşte zilliiiii







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....