2 Ocak 2009 Cuma

Yeni Dilek...(ler)

Yeni yılın herkese önce sağlık, sonra para daha sonrada mutluluk getirmesini diliyorum.

Kendim içinde... (madde madde yazayım ben en iyisi)

  1. Ailemde sağlık sorunu olmasın
  2. Eh arabamda olsun
  3. İşimde problem olmasın
  4. 2009'da bir yurt dışı turuna gidelim artık.
  5. FB şampiyon olsun
  6. Türkiye Kupasını bu yıl alalım.
  7. Yazın Symi'de tatil yapalım.
  8. Loto'dan para bana çıksın :)
  9. Kızlarla planlarımızda olan Kapadokya ve Safranbolu turumuzu gerçekleştirelim.
daha varda çok uzun sürecek yazamayacağım... haaa birde bunların gerçekleşme ihtimallerini hesaplamadım. bazıları kolay bazıları zor tabii.
Yeni yılın ilk iş gününde çalışmaya devam...

3 yorum:

  1. 5. maddeye zor şekerim diyorum
    senin o meraklı kocan ne sürpriz bırakır ne bişey :)

    YanıtlaSil
  2. ay evet şimdiden soruyor ne yapacaksın, planın ne kimler gelecek?
    ama sürpriz yapmayacağım. evde minik bir parti verelim diyorum. liste yapalım yine neler yaparız?

    YanıtlaSil
  3. şşşşttt az vaktiniz kaldı:)
    36 gününz kaldı..bilemiyorum yani:P

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....