16 Şubat 2009 Pazartesi

Harf ve Rakam Şeker Hamuru / Kurabiye Kalıpları

Tesadüf eseri gördüm. Fiyatına bakınca askıda olan son poşeti nasıl kaptığımı hatırlamıyorum :)

2 hafta önce görseydim keşke Burak'ın pastasında kullanırdık harfleri dedim. Birde strafordan yapılmış toplar vardı onlardan da çok aramıştık üzerini şeker hamuru ile kaplayıp futbol topu yapacaktık güya...


Bu harf kalıpları nerde bulduğumu tahmin edemezsiniz... BAUHAUS'ta :) orda oyun hamurları için satılıyor ama kurabiye içinde kullanılır.

Hem alfabesi hemde rakamları var. Polisan'ın kuruluşu Poliart markası ile satışa sunuluyor. 26 harften oluşan poşetler 9,95-TL.

Rakamları yoktu onlardan alamadım ama tekrar gidince bakacağım.


pasta malzemeleri satan yerlere baktım adet ile satılıyor ve çok pahalı.. Kurabiye yapıp satan blog yazarları da sağ olsunlar ser verip sır vermiyorlar. Biliyoruz meslek sırrıda devlet sırrı değil ya bunlar. plastik kalıplar işte.

Alınız efemm ucuza kalıpları... Sevdiklerinizin ismine özel kurabiye yapıp bol bol yiyin..
bi tanede bana gönderin...















10 yorum:

  1. :))))))
    Allah iyiliğini versin senin
    kurabiye yapıp satan blogcular da aldı nasibini senden :)))) bi onları fırçalamadığın kalmıştı pınarcan

    YanıtlaSil
  2. eheuehue öyle ama hadi kurabiye hamurunun tarifini geçtim bilgiendirme 0yani... illa sormak mı gerekiyor neyi nerden aldın diye :)ben bilgilendirmelere devam edicem :p marifetli bayanlara yardımcı olacağım :p

    YanıtlaSil
  3. aaa sahane, bana da ödünc verirsin bi D harfi artık :)

    YanıtlaSil
  4. yok yok defdef yazıp göndericem pamuğa :)
    birde sadece defdefe özel başka bir sürpriizzz :) en kısa zamanda inşl.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    mini harf kalıbı ararken sitenizi buldum. Kurabiye yapıp satan bloglardan biri olarak kurabiye kalıplarımı www.almondart.com adresinden(ingiltere) sipariş verdiğimi söylemek istedim.
    Robero carlos resmini de çok kıskandım :)
    Sevgiler
    pasta siempre

    YanıtlaSil
  6. :) çok çok teşekkürler bilgi için. Özellikle silpatlar için bu linkten faydanalmaya çalışacağım.. Harf kalıplarıda çok aradım ama tamamen tesadüf eseri buldum..

    Carlos'la yanyana durmak benim için önceden hayaldi :) hala inanamıyorum zaten

    çok çok teşekkürler
    sevgiler

    pınar

    YanıtlaSil
  7. Bence İgiltere'lere kadar uzanmaya hiç gerek yok...Ha havaya saçacak o kadar parada yok...Pınar arkadaşımız bulmuş :) valla Pınar benim yaramazlar için şeker hamurlu pasta yapmaya karar verdim 3 saattir kalıp ve harf araştırması yapıyorum internetten fiyatlar uçuk...Hazır bir pasta alsam daha iyi sanırım die Tam kapatıcakkken pc yi sen çıktın karşıma Çoooookkk teşekkür ederimmm.

    YanıtlaSil
  8. :) evet şimdi daha doğrusu yenisini paşabhaçe mağazalarında buldum. onlarda uygun ve tam kurabiye kalıbı. Polisan'ın kiler biraz zorluyor harfi çıkartırken malum onlar oyun hamurları için yapılmış. Paşabahçedekileri öneririm :)

    YanıtlaSil
  9. bende oğlumun 3.pastasını yapacağım ve yılda 1 kez bu tarz etkinlikler için adet adet kalıp almak baya pahalıya patlıyor teşekkürler şimdi bir paşabahçe ve bauhaus turu yapma zamanı sanırım(gerçi ben oğlumun oyun hamuru setindeki birkaç figürü kullanmıştım ama bana özel kalıpta olsun )

    YanıtlaSil
  10. arzu bence al evde bulunsun olmadı oğlun oyun hamurları için kullanır :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....