3 Mart 2009 Salı

Bu sabah!

Ofise gittim masamda karton bir torba. Annem bir şey göndermiş dedim açtım hemen...

Bir de ne göreyim...

Çoçukluğumun kahramanları :)

Annemin değil de Teda'nın sürprizi çıktı içinden. Cupcakeler



Sabahlara kadar oturup gözlerim kızarana kadar oynadığım, oyunu bitirince tüm ev ahalisini uyandırıp tvye baktırdığım Mario Brothers kahramanları :)



Mario Luigi olmuş ama olsun çok şeker hepsi yemeye kıyamıyorum Burak hadiii yiyelim diyor hep :(






























Ellerine sağlık ablammm

4 yorum:

  1. heheh
    sevindim beğendiğine

    YanıtlaSil
  2. şu pudra şekerlerini yok etseydin bari üzerinden :) kar yapmış mario'yaaa

    aklıma geldi yaparken
    dedim ki anneme hatırlıyor musun, saatlerce oynardı, tv izleyemezdi kimse, pınar o dünya senin bu dünya benim atlar dururdu nintendo'da
    mario, prenses bilmem ne diye kafayı yerdi

    artık uzun zaman oynayıp uzmanı olunca, bi gece yarısı biz uyuduktan sonra deli gibi bağırarak bizi yataklarımızdan fırlatmıştı, neymiş tüm dünyaları geçmiş, meğerse bütün bu herşey mario'nun rüyasında gördükleriymiş
    zavallı ben, annem ve babam uykulu gözlerle kızsak mı gülsek mi izlesek mi şaşırmıştık

    :)

    YanıtlaSil
  3. bigün ortamdan çaaaat diye çatlıycam

    YanıtlaSil
  4. 2 tanesini yemeye kıyamadım. hla duruyorlar. burak at bunları böcek basacak heryeri diyor

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....