22 Nisan 2009 Çarşamba

Bahar geldi artık...

Geç kaldım ama fırsat bulup yazamadım..
Pazar günü Boun ekibi ile Hıdiv Kasrı'nda kahvaltıdaydık.. Sariye'ciğim sağolsun herşeyi organize etti yine.. Emeğine sağlık canııımm.

Muthiş bir hava, güzel bir kahvaltı eşliğinde keyifli sohbet + bol kahkaha...

(Take That gibi oldu bu pozda Kerem Nereye bakıyor acaba?)

(Ben üstteki pozdan sonra lalelerin yanına çöktüm :) arkadan Dilara ve Sariye'de gelmişler)
(Kıskanıyorlar beni kıskanıyorlar kiihh kiihhh..)
 

Amatör fotoğrafçı Teda'nın eseri...

Hıdiv Kasrı tüm ziyaretçilere açık. Pazar günleri açık büfe kahvaltı veriliyor. Kişi başı 22-TL.Rezervasyon yok malesef. Önceden giden kapar :)
Detaylar için;
Telefonlar: 0216 413 92 53 - 0216 413 96 64 - 0216 425 06 03 - 0216 425 06 04

2 yorum:

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....