27 Nisan 2009 Pazartesi

Cumartesi iş çıkışı Eminönü - Miss gibi kahve kokusu - Vapur - Maç

Cumartesi iş çıkışı Eminönün'deydik. Teda gidecekti aslında ama bizde peşine takıldık Dilruba'mla.

Erken geldiğimiz için, Sirkeci'de ki meşhuuuurr filibe köftecisinde köftelerimizi yedik. Sonra Teda'nın yanına gittik.
Alacaklarını aldı zar zor.. İkimize de hadiii hadiii demekten bıktı tabii. Biz neyi görsek aaa şuna bak diyordukta biras :) Kurukahveci Mehmet Efendi amcadan kahvede aldık o arada..

"Şark Han'da güzel şeyler var oraya git bak" demiş.. Ara ara simitçiye önce Teda sonra ben sormuşuz birbirimiziden habersiz. Adam çattık haaa der gibi baktı bana. Ben istif bozmadan toppuuukkk :))
güç bela bulduk yokuşta bi yerde.. kat kat bina içinde oyuncakçı, hediyelik eşyacı, yazlık elbiseler, pullu payetli tunikler yok yok kısacası... (to do liste eklendi bile tatil öncesi gidilecek)

Çıktık koşa koşa vapura.. İtiş kakış kendimizi üst kata attık. Arka bölümde dışarıda oturduk tabiii.. Haydarpaşa'ya yaklaştık arkama baktım. Arka sırada ki yakışıklıyı çaktırmadan Dilruş'a göstereceğim :)) güyaa.. döndüm önüme "çaktırmadan arkana dön bak bi" dedim.. Bizim ki saf saf döner akabinde gözleri fal taşı gibi açılmış halde bana bakar :)
2 bakıp sevap işleriz diye heveslendik, tuttu Haydarpaşa'da inmek için ayağa kaltı. Baktım bizim çakal çantasını omuzuna asıyor poşeti koluna takmış hadii hadiii iniyoruz deyip çekiştiriyor beni.. Gülmekten cevap dahi veremiyorum...Dönmüş el sallıyor bide..


















Maça gideceğiz ne işimiz var Haydarpaşa'da... Cancan da bize dahil oldu sonradan. Bir maçlığına kendi yerinde değilde bizim yanımızda seyretti maçı.. 90dk. boyunca keyifsiz futbol izlemek yerine geyik yaptık çekirdek çitledik :)






















3 yorum:

  1. 1- evet ota bka bakıyordunuz ve mağazalar kapanmak üzereydi
    2- kurabiye uzmanı Dilruşumuz göz ucuyla bile bakmadı neden acaba
    3- sosyete misiniz nesiniz ? gazete kağıtları serilmiş koltuklara..
    4- bigün erkenden gidelim, rahat rahat gezelim şarkhan'ı
    5- futbolcular sahada çok komik görünmüş, nokta gibi (zaten komikler ya...)
    6- severim ikinizi de çok...

    YanıtlaSil
  2. Kısa ama keyifli Eminönü turu tadı damağımda kaldı :( Ömrümde yediğim en güzel köfteydi kuzuumm birde pilav olsaydıı oofff :) Amaaa canım balık ekmeklere yer kalmadı yaa köftenin tadı damağımda balık ekmekte aklımda kaldı valla tabi birde Haydarpaşaaaa :):) Ne yakışıklı paşamızdan sen Haydarpaşa :) hehehehehe İyiki çekirdeğimi almışım dimi canım bütün maç boyunca çitledik ama dediğin gibi olan garibim Cancana oldu canım rüzgarsız yerini bırakıp bizimle geldi teşekkür ederiz kendisine :) Güzel haftasonu için sağol melek ay lav yuuuu ....

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....