19 Haziran 2009 Cuma

Böylesini görmedim...!

Tarifi varmı onuda bilemem..

Uç noktaları bulan, ince detayları pratik yollar ile şaaakkk diye bitiren delimi deli bir hukukçu... Hukuk ve böyle şeyler ne alaka der insan ilk önce..bende öyle demiştim.! Tanıyınca anlıyorsunuz :)

Ömrüncegül sayesinde tanıdım Tuğba'yı. İyi ki de tanımışım. Ömür hep "Acayip şeyler bulur hazırlar. Nerde ince esprili bişey varsa kesin o hazırlamıştır" dedi..

Ömür'ün Bekârlığa Veda'sını organize ettik. Sabah konuştuk "Kuaförden çıktım ay kızıl oldum aynı Monic Benardate gibiyim dedi.. Patladım gülmekten...Hzırlık, süsleme eğlenme kısmında daha da kaynaştık.. Yok yok buharlaştık :)

Bir kanatların eksik senin yaaa..


X nedir yahu dedim. "Evliliğe hayır" dedi kahkahalarla. Bunu söyleyen de eşine ve kızına deli gibi aşık biri :)


Diyorum ya ince detaylarla uğraşır diye.. Oturmuş tektek yazmış bu yaka stickerlarını... Deli işi işte...



Bu çubuklar için, resimleri photoshopla hazırlamış, kesmiş şişlere yapıştırmış :)

O gece elinde makinesi her anı fotğrafladı.. Gönlüm elvermedi kaptım makineyi elinden bu üçlüyü yakalamışken anı ölümsüzleştirdim...


Hep böyle olun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....