15 Aralık 2009 Salı

Hepsiburada.com RELAZETİ...!

Hepsiburada'dan bir ürün aldım 07.12.2009 tarihinde. 11.12.2009'e kadar tedarik aşamasındaydı. 5gündürde kargolama aşamasında. Arıyorum ulaşabildiğim bir yetikili yok.

Telefonlarına "Operatör meşgul daha sonra tekrar arayın" diyebilen bir şirket burası..

Ulaşabilirseniz santral operatörünün algılama yetisinin olmadığını anlayabilirsiniz...

20dakika müşteri hizmetleri yetkilisi bekleyipte, en nihayetinde biri ile konuşabileceğimi ümit ettim. "Ürün aldım 9 gündür kargo gelmedi ilk 5 gün tedarik sürecindeydi. Son 4 gündürde kargolama aşamasında bekliyor ne kadar çok parçası varsa artık paketle paketle bitmedi dedim"
"Ben lojistik birimimize not ileteceğim" dedi..

Bu kadar yani.. Herşey bitti. Ben yine bekleyeceğim. Kargo ne zaman gelirse..

Sitede tedarik aşamaları bilgileri size mail ile gönderilecektir diye yazıyorlar. Ama arayan, bilgi veren, mail gönderen yok...

Yetkili kişinin ismini veriyorlar ŞENAY KAYA ama irtibat telefonu, mail adresi veren yok!!!

Bizim hizmet kalitemiz çok iyi imajı veren şirket... B.KTAN!! bir hizmet kaliteniz var!!..

İmkanım olduğunca, elimden geldiğince bu boşvermişliğinizi ve umursamazlığınızı anlatacağım kötüleyeceğim

İnşallah en kısa sürede hepiniz işsiz kalırsınız..

HEPSİBURADA.COM'DAN ALIŞ-VERİŞ YAPMA! YAPTIRMA...!!!

50 yorum:

  1. şok oldum hiç alışveriş yapmamıştım bundan sonrada yapmam herhalde??

    YanıtlaSil
  2. Birkaç ay öncesine kadar hiçbir sıkıntı yoktu. Nedendir bilinmez (!) son aylarda siparişlerin ulaşması çok uzun zaman alıyor. En son arkadaşımın bebegi için aldığım mama robotu 20 gunde geldi.

    Alışveriş yaparken bu süreleri dikkate almakta fayda var.

    Merve

    YanıtlaSil
  3. anladım, seni tanırım çok sinirlenmişsin ama son 2 cümleye koptum be pınar :))))
    çalışanlar niye işsiz kalsın, patrona de ne diyeceksen aaa deli mi ne :)

    YanıtlaSil
  4. Merve bir daha tövbe ettim.

    Sedoş; müşteriye cevap veremeyen aptallar yetkili benim diyor ukala ukala ona deliriyorum. dinlemeden telefonu kapatıyorlar.

    Patronuda ayrı bir post ister ya neyse.
    İptal ettim siparişimi. gidip kanlı canlı görüp alacagim :) bu arada maili bulma denemelerim nasıl¿

    YanıtlaSil
  5. mail olayı şahane, kadın psikopat bu demiştir senin için, ama ben zeki kardeşim benim diyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Çok can sıkıcı yahu! Sonuna kadar haklısın kızgınlığında Pınar'cım.

    YanıtlaSil
  7. Pınar,ben de geçen ay,bir ürün aldım.cihazın tıpası yok yaa,mesaj yazdım sorunumu anlattım,ne desler beğenirsin,hediye parça vermiyoruz.ya kardeşim makinayı çalıştıramıyorum ki.kimse yok ilgilenen ve paketiyle atılı duruyor bir köşede...

    yönetimden bazıları değişmiş galiba çok şikayet var çok

    YanıtlaSil
  8. Bunu http://www.sikayetvar.com/ ' a yazmalısın.

    YanıtlaSil
  9. şaka değilmi?
    ürünün parçası hediyemiymiişşş¿

    walla söylenecek söz kalmıyor artık. Dünde yetkili kişiye mail gönderdim ki mail adresini kendi çabamla deneme yanılma yöntemi ile buldum. Hanım! bir özür bile dilemedi. iptal etmenizi istiyorum demiştim iptal ile ilgili bilgi vermiş sadece!
    TOK SATICILAR!

    YanıtlaSil
  10. ablacığıımm biraz teknoloji bilgimvar inkar etmiyorum :D ama kadın kesin demiştir öyle.

    kutucum çok uzak olmasa şirketi basacaktım :D

    YanıtlaSil
  11. şikayet var'ı kime şikayet edicez peki ?
    sanki farkları var, adamlara yazıyorum sorun hallolmadı diye, ama aramışlar ya sizi diyorlar, yahu aradı ama halletmedi diyorum, şikayetvar da firmalarla anlaşmalı ve komik bi oluşum...

    YanıtlaSil
  12. çok şaşırdım, aklımda bulunsun.

    YanıtlaSil
  13. hepsiburada dan mağdur olmayan var mı?

    YanıtlaSil
  14. Allah belalarını versin. 35. gün bugün ve hala arızalı ürünün dönmesini bekliyorum.

    YanıtlaSil
  15. 11 şubat 2010 da bir dizüstü DATRON marka dizüstü bilgisayar aldım 14 şubatta bana geldi arızalı çıktı 15 şubatta göndedim 10 mart ta sağlam diye geri geldi12 mart ta tekrar gönderdim hatta lazım değil başka bir ürünle değiştirin dedim 20 mart ta sağlam diye tekrar geri geldi bugün tekrar gönderiyorum.Yarın dava açıyorum ne kadar sürerse sürsün paramı geri alıcam ve SAKIN HEPSİ BURDA DAN ALIŞ VERİŞ YAPMAYIN HELE DATRON HİÇ BİR YERDEN ALMAYIN SERVİSİ BERBAT

    YanıtlaSil
  16. GERÇEKTEN İĞRENÇ BİR SİTE. EĞER BİR ÜRÜN ARIZALI ÇIKARSA YADA EKSİK ÇIKARSA YANDINIZ. KESİNLİKLE MUHATAP BULAMAYACAKSINIZ. SİZLERİN YAZDIĞI İSTEK YADA SORULARINIZ KESİNLİKLE OKUNMUYOR. ŞENAY KAYA DİYE BİRİSİ VAR, AMA NE TELEFONU NE E-MAİLİ NEDE BİR ADRESİ VAR. SİZİN ANLAYACAĞU-INIZ TAM BİR FIRILDAK. BEN 3 GÜNDÜR MUHATAP BULMAYA ÇALIŞIYORUM, AMA TAM BİR ŞEREFSİZLİK.

    YanıtlaSil
  17. Bana da yanlış ürün gönderdiler. Geri gönderdim değiştirin, dedim bir hafta bekletip aynen geri yollamışlar. Teknik servise gitti diyorlar ama ürünün servise gidecek bir şeyi yok çünkü ürün benim istediğim ürün değil, benim istediğimi boşver ürün faturadaki üründe değil. Kaldı ki servise de gitmemiş zaten, öğrendim. Terbiyesizlik, haysiyetsizlik diz boyu bu şirkette. Batması şart, yoksa internetten alış veriş yapmayacak kimse bunların yüzüne.

    YanıtlaSil
  18. Bozuk ürüm çıkarsa yandınız ASIM'ın dediği gibi. Uzak durun derim.

    YanıtlaSil
  19. ...müşteri hizmetlerinin bildiği tek cümle var "ilgili departmana aktaracağım"...
    soruyorsun ilgili departman hangi departman diye..
    yineliyorlar -"ilgili departmana aktaracağim" diye..
    ayrıca müşteri hiz.ne şenay kaya ile görüşecektim diyorsunuz..buradan aktaramıyoruz diyorlar,nereden aktarabilirsiniz?-soru sormamışım gibi,buradan aktaramayız,bozuk plak misali..
    en çok da şuna hasta oluyorum..
    hiçbir sorunu çözememişken telefonu kapatırken soruyorlar:
    "yardımcı olabileceğimiz başka bir konu var mı?"
    neye yardımcı oldun ki!!!!!

    www.hepsiburada.com.tr dan sakin alisveris yapmayın,yaptırmayın..

    YanıtlaSil
  20. SİPARİŞ VERDİM 15 GÜN BEKLEDİM. PARASINI ÖDEDİM AMA ÜRÜN GELMEDİ. DEFALARCA ARADIM. 15 GÜN SONRA STOKLARIMIZDA YOK DEDİLER. MADEM PARASINI NİYE İNDRAGANDİ YAPIYORSUNUZ. 50 TL. BONUS PROMOSYONLU ÜRÜN ALDIM. BONUSUMUDA YÜKLEMEDİLER. BU SİTENİN KESİNLİKLE KAPATILMASI LAZIM. İSMİNİ BİLE BİLMEDİĞİMİZ İNSANLAR KAMYONLA PARA KAZANIYOR. SAHTEKARLIK YAPIYORLAR. DİREKT OLARAK DEĞİL BELKİ AMA SÜREKLİ YANILTICI BİLGİ VEREREK, HEDEF ŞAŞIRTARAK, SÜRE GEÇİRİYORLAR. BENİM PARAM 15 GÜN ZİMMETLERİNDE KALDI. KİMBİLİR KAÇ İNSAN VAR BÖYLE. SONRA ÜRÜN YOK DEYİP İADE EDİYORLAR. EEE NOLDU, PARAYI İŞLETTİN AMA. HERKES PROTESTO ETSİN. KAPATILSIN BU SİTE

    YanıtlaSil
  21. İLERİ DERECEDE BİR ALIŞVERMEYİŞ SİTESİ.AMAN SAKIN TARAYICINIZA ADRESİNİ BİLE YAZMAKTAN SAKININ.TAM BİR ONLİNE KAP-KAÇ SİTESİ

    YanıtlaSil
  22. bende bekliyorum 8 gündür kargoya verilmedi.

    YanıtlaSil
  23. 10 dakika önce hepsiburada.com a yazdığım yazı. :(
    --------------------------------------
    Merhaba
    Az önce sitenizden alışveriş yaptım, 9,5 tl hediye çeki kullandım, genel miktardan düştü, sonra 28.17 tl kredi kartımdaki puanlarımı kullandım, o da düştü ama son sayfada kartınızdan çekilen tutar dediği tutar, hediye çekimin olmadığı tutardı, yani hediye çekimi kartımdan çekilen tutara yansıtmadı, hediye çekleri kısmına bakıyorum orada da 9,5 tl lik bir hediye çeki görünmüyor; tarafıma 9.5 tl lik hediye çekinin iade edilmesini talep ediyorum ve neden böyle bir sorunla karşılaştığımı öğrenmek istiyorum? daha önce de buna benzer bir sorunla karşılaşmıştım ve düzeltmemiştiniz; hiç hoş şeyler değil bunlar. Acil cevap bekliyorum duruma göre siparişimi iptal edebilirim.

    YanıtlaSil
  24. bozuk gelen saati gönderdim değişim için 1 ay oldu ne saat var ne bişey hep aynı cevabı veriyolar ilgili birime ilettik diye ama sonuç yok.
    Sakın ola ki hepsiburada.com adlı siteden birşey almayın paranızla rezil olursunuz.

    YanıtlaSil
  25. bende hepsiburada.com magduruyum ekim ayının 6sında bir cep telefonu aldım ve arızalı geldi iade için geri gönderdim şimdi elimize ulasmadı dıyorlar ama kargo şirketi verdiklerini sölüyor telefon kayboldu resmen kimseye ulasamıyorum.Yardım edebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  26. DAHADA ALIRSAM HEPSİ BURADADAN BİŞEY LANET OLSUN BANA YAPTIĞINIZ GECMİŞE İHANET GECMİŞİNE İHANET EDEN SEKTÖRDE MÜŞTERİ MEMNUNİYETSİZLİĞİ ARTAN SEKTÖR HERZAMAN BATMAYA MAHKUMDUR SİZDE BİR MÜŞTERİYE BİLE MUHATAC OLACAKSINIZ TÜM SİTELERDE SİZİ KÖTÜLİYECEĞİM HERYEREDE ŞİKAYET EDECEĞİM SİZİ TELEFONLA ARADIM 25.10.2010 DA 1 SAAT ULAŞAMADIM ÇÜNKÜ MÜŞTERİ HİZMETLERİNİZ BOKKKK GİBİ ORDAN DEDİM MESAJ ATİM 2 TANE MESAJ ATTIM 25.10.2010 DA HANİ MSJLARA HEMEN CEVAP VERİYORDUNUZ NE OLDU ? HALA CEVAP YOK BU GÜN EŞİMİN DOĞUM GÜNÜ 1 HAFTA ÖNCE VERDİĞİM SİPARİŞ GENE GELMEDİ SEVGİLİLİR GÜNÜDEDE REZİL ETMİŞTİNİZ BENİ ŞİMDİDE ETTİNİZ HELAL OLSUN SİZE AMA BAKIN GÖRECEKSİNİZ SİZİN SİTEDEN BİRİNE BİŞE ALDIRIRSAM DAHA HERKEZE BEN ÖĞRETTİM SİTENİZİ HERKEZE GELİN BURDAN SİPARİŞ VERİN DEDİM BAKIN BAKALIM KAYILARIMA KAÇ PARALIK SİPARİŞ VERMİŞİM LANET OLSUN SİZİN GİBİ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ OLMAYAN BİR SİTEYE İNŞALLAH BATARSINIZ HÜSEYİN

    YanıtlaSil
  27. Alayı şerefsiz bunların, Tam Türk işi işte...

    YanıtlaSil
  28. çok haklısınız kardesim BENZER BKTAN OLAYLARI BEN DE YASADIM. LANET OLSUN BU SİTEYE

    YanıtlaSil
  29. burayı okusaydım bu siteden aldığım ve değişimiçin geri gönderdiğim ürünü ne alır ne de geri gönderirdim.çünkü 6 aralıkta gönderdiğim ürün hala kayıtlara girmedi.ne cevap veren var,ne telefona çıkan...yandık!aydın doğan denen adam heryerde aynı yöntemle para kazanıyor anlaşılan...

    YanıtlaSil
  30. 07.12.2010 tarihinde arızalı çıkan ürünü değiştirsinler diye gönderdim, ama bugüne kadar ürün hala geri gelmedi,bende kendi imkanlarımla ürünün asıl üreticisi olan firma ile iletişim kurdum, firma bana ürününüzü değişimini yaparak 03.01.2011 tarihinde D-Markete gönderdik diye mail yolladı,hatta kargo bilgilerini bile vermişlerdi.
    Durumu D-markete(Hepsiburada.com)hem mail,hemde faks yolu ile bildirmeme rağmen hala ürünü göndermemekteler.Bu sebeple yeni alışveriş yapacaklara kesinlikle tavsiye etmiyorum,aldığınız ürün arızalı çıkarsa yandınız,benim gibi çok beklersiniz,müşteri hizmetleri diye bir birim kurmuşlar diyecek bir şey bulamıyorum,onlar müşterilere yardım edeceklerine onlara yardım etmek lazım,tlf.ile ulaşmak için mucize lazım,ulaştığınızda da zaten hiç bir sorununuz çözülmüyor,harcadığınız zamana ve tlf.parasına yazık oluyor,anlayacağız KESİNLİKLE ALIŞVERİŞ YAPMAYIN!

    YanıtlaSil
  31. Kesinlikle katılıyorum. Benide aynı şekilde madur ettiler ve hala da bir çözüm bulunabilmiş değil. belliki bütün gerizekalıların hepsiorada toplanmış. Umarım bu site en kısa zamanda kapanır. Böyle iğrenç birşey görmedim ben.

    YanıtlaSil
  32. Ben ömrümde bu kadar laubali, laçka bir şirket görmedim. Ne yazılana cevap veriyorlar, ne de telefona. Sakın hepsiburada.com'dan alışveriş yapmayın, dostlarınızı uyarın.

    YanıtlaSil
  33. Ben Hepsiburadadan 11.07.2011 tarihinde ürün sipariş ettim. Bugün ayın 27si. 16 gün oldu hala kargolama aşamasında. Rezalet bir site. Kimse Hepsiburada. comdan alışveriş yapmasın.Belki kendilerine çeki düzen verirler.

    YanıtlaSil
  34. Bir ay oldu halen yok (12/07/2011 tarihli siparişim) ...bu kadarı da fazla ama. Uluslararası bir kuruluş sayılırsınız fakat bu rezil durumu nasıl açıklarsınız bilmiyorum.....Bir sipariş de bukadar bekletilmez ki ..diğer kuruluşlar en fazla iki günde gönderiyor....sizin gibi kocaman bir şirket olur da bu reziliği nasıl yapar bilmiyorum. Artık bunu tüketici haklarına da duyuracağım...bilginize

    YanıtlaSil
  35. kesinlikle alışveriş yapmayın önce hesabınızdan paranızı çekiyor sonrasında salla sallayabildiğin kadar. ben bu yanlışı yaptım ve hepsiburada.com dan alışveriş yaptım ve 10 gündür teslimata hazır diye bekliyor kardeşim madem hazır ne diye göndermiyorsun artık tövbeliyim burdan ürün mürün almam sizde almayınız.

    YanıtlaSil
  36. Benim başıma da geldi ödedim ve 1 ay bekledim bunların yaptığı ancak bu ....sakın diyorum...söylemesi bizden ....yapmaması sizden

    YanıtlaSil
  37. rezalet bir alışveriş sitesi fotoğraf makinesi son 19 adetti aldım ertesi gün 129 a çıktı.kargolandımı diye ertesi gün baktığımda tedarik sürecinde yazıyordu.hergün aradım binbir güçlükle ulaştım yarın elinizde dediler.15 gün geçti tam gidip orayı basacaktım eşim engel oldu ümraniye gidip kendisi elden aldı iğrenç ötesi bir site...

    YanıtlaSil
  38. "Sipariş no : 27044097
    Sipariş Tarihi : 19.08.2011
    Sipariş Durumu : Tedarik Sürecinde" Bu kadarını yazsam sanırsam anlarsınız 3. haftaya giriyorum halen bır sonuc yok yazmadıgım yazı sıkayet etmedıgım bırım kalmadı verdıklerı numarayı arıyorum hep mesgul bu kadar rezıl bir yer gormedım sahıplerıne guvenerek ıs yaptım ama pısman oldum.

    YanıtlaSil
  39. Hepsiburada.com sitesinden Sipariş no:40748565 ile 1 adet yumurta pişirme cihazı ve 1 adet ekmek kızartma makinesi sipariş ettim 4 gün sonra gelen kargoda iki ürün yerine sadece ekmek kızarma makinesi çıktı. Kargo şirketine tutanak tutturdum ve 3 defa telefonla arayarak bilgi verdim, e-mail gönderdim, aradan 1 hatfa geçti hala parasını ödediğim yumurta pişirme makinesini alamadım. Tüketici hakları nezdinde girişimlerime ve çeşitli platformlarda gelişmelerden tüketicileri bilgilendirmeye devam edeceğim. Umarım şirket dürüst ve duyarlı davranır.

    YanıtlaSil
  40. ya ben telefon sipariş ettim 4 gün oldu hala tedarik sürecinde.. ama ödeme şekli kapıda ödeme .. henüz bi fiyat ödemedim.. kapıda öödeme olduğu için erken gelir diye düşündüm . yanıldım mı ki..

    YanıtlaSil
  41. 1 ay önce 2cep telefonu sipariş verdim biri sadece vodafon uyumlu olduğundan kullanamadık.yazıştık,çiziştik,muhterem müşteri hizmetleriyle istişare yaptık iade ettik bize doğrusunu gönderecekler diye..20 gün sonunda 8 telefon 8-10 mailin ardından aynı telefon kutuladığımız haliyle kapımızdaydı!!!beceriksizliğin,ilgisizliğin bu kadarı..fazlasıyla salak bir insan topluluğu bir araya gelmiş..müşteri hizmetleri ile ilgili diyaloglarımıza hiç girmiyorum akıllara zarar..karadeniz fıkralarına konu olacak kadar komik cevaplar veriyorlar,zıvanadan çıkarıyorlar insanı..
    SAKIN HEPSİ BURADA COM DAN BİR ŞEY ALMAYIIIN

    YanıtlaSil
  42. Bu site için yapılabilecek en iyi şey bu siteye girişi büyük bir alanda yasaklamak olacaktır. Kullanıcılara iyilik yapmış oluruz emin olun.

    YanıtlaSil
  43. HEPSİBURADA.COM

    BU ÜLKEDE İNSANLARI KANDIRMAK BU KADAR KOLAY MI?

    YanıtlaSil
  44. Bunlara iyi konuşmayacaksın ki işler iyi ye gidecek.Ben öyle yaptım fırçaladım.gerekirse sövecem de.Hiçbir şekilde bu firmayla alışveriş yapmayın.Yapmayın!!

    YanıtlaSil
  45. Bende alış veriş yaptım geçenlerde. 15 gündür kargom ortada yok. Aras kargo diye sattılar ama adını bile duymadığım dandirik bir kargoya vermişler. Halen gelmedi ürünüm. Bu firmadan alışveriş yapılmaz. Vatandaşın parasını alıp madur ediyorlar.

    YanıtlaSil
  46. Bu siteden sakın birşey almayın arkadaşlar. 16.06.2012 de sipariş ettiğim ürün arızalı çıkınca değiştirilsin die geri yolladım. Tamir ettirip tekrar aynısını yolladılar. Tekrar değişim istedim aynısını istemiyorum diye yolladım. Şuanda da Ağustos un 1 oldu nerdeyse 2 ay olcak hala ürün yok. Müsteri temsilcileri hiç bir işe yaramıo. Genel merkez yapıyor bunu dio. Zaten bu durumda ne işe yarıyor bu temsilciler anlamadım. Paramı geri istiyorum ama onu da vermiyorlar. Bir sürü de telefon parası verdim. Sakın bu siteden almayın. Ürün sağlam çıkarsa ok ama bozuk fln çıkarsa oooooo 2 ay sürüo henüz fazlasını öngöremiyorum tabi

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....