14 Ocak 2010 Perşembe

Bir Beyoğlu kaçamağı daha..

Hadi gidelim mi dedim 2-3 gün önce tamam,bana uyar, geliyorum, tabikiiii mailleri döndü hemen.. Uzatmayalım salı gidiyoruz yemek yer laklak yapar kahkaha atar döneriz dedik..

Yelda unutmuş, Veda son dakika kıvırmaya yeltendi ama kandırdık.. Nevra yanında kot bile getirmişti..

o kadar evet tamamdan sonra 4 kişiyiz!.. Yelda kızı anneanneye satıp yoldan servise dahil oldu :) Harbiye'den metro ile Taksim yapıp ışıl ışıl olan Beyoğlu'na attık kendimizi..

Yemek yiyip direkt olarak klasiğim Manda Batmazda aldık soluğu.. Sanırım 2saat kadar oturduk. Sonra Cremeria Milona'ya o enfes çikolata ve çileği tatmaları gerekiyordu. Nevra benim spesyalimden ve üzerine vişne, Yelda Çikolata ve Karamel (yaa bu kız seviyor böyle şeyleri çikolata-karamel filan) Veda da çikolata ve vişne aldı sanırım onları görmüştüm..

Tabii ben siparişi söyleyip alt kata koştum yok yok uçtum :)))

2dk sonra ışık gitti.. biri kıs kıs gülüyor..


Ben: hhahahaah sanırım birazdan içeriye sen gireceksin yapabileceklerimi bir düşün derim.
Veda : ahahahahahaha Pınaaaaaarrr yaaaa çok fenasııınn..
Ben : iyi düşün ona göre hareket et.. yoksa çıkmam.. çıkarsamda sanırım çok geç olur senin için..
Veda : Pınnnaaaaaarrrr diye kahkahalar atar ve tepinirken kızlar aşağıda bişey oluyor diye merdiven başına gelmişler :))

Kapıyı açtım tabi itişip kakıştık çocuk gibi :)

Dondurmalarımızı yedik güle oynaya meydana doğru yürüdük.. Ben dolmuş ile Bostancı'ya, kızlar Yelda'nın eşinin arabası ile evlerine..

Beyoğlu'nu seviyorum.. En yakınlarımla bolca gülüp stresimi atabiliyorsam daha da çok seviyorum..

En kısa zamanda daha kalabalık bir grup ile tekrarına karar verilmiştir...

Resimlermiii¿
Burda burda...


Her türlü ulaşım aracını kullanabiliyorum..


10 yorum:

  1. ohhh kızlar eğlenmişsinizzzz ne güzel

    YanıtlaSil
  2. ewet çınar en çokta tramvaw kovalarken :)

    YanıtlaSil
  3. Bazen düşünüyorum da seni sevmek için o kadar çok nedenim varki.... Birincisi samimisin.. hemde en içten olanından,, ikincisi ... sin.. yazmıyım :) üçüncüsü de yetenekli.... Herşey çok ama çok güzeldi. Hayatımda olduğun için teşekkür ederim...
    Ha yazmadan edemeyeceğim benim resimlerimde rutüş yok :::::::::::) orjinalim ben :)

    YanıtlaSil
  4. ne güzel işsiz falan kalırsan tranvaycı olursun :) yakışırda :)

    YanıtlaSil
  5. Vedaaaa bende seni çok seviyorum
    senin doğal güzelliğin varrr

    YanıtlaSil
  6. Ceyda kesin makinist olurdum ama tünel ve meydan arasında çalışan tramwayda :) yoksa kapalı tünelde metro hattı aman Allahııımm düşünemiyorum bile..

    YanıtlaSil
  7. O kadar kiloyu şıp diye verince yenir tabi o dondurmalar:))

    YanıtlaSil
  8. ben de unuttum :((( hem o benim dondurmacım bu ayki hakkımı çikolatadan yana kullandım, pişmanım, dondurma istiyoruumm, kimse tramisulu dondurma yemedi miii :(
    insan hatırlatır ama yaa

    YanıtlaSil
  9. kutuuuu eweett ama 1.300 gr almışım koruma programında.. pek tutamadım bu sefer boğazımı 62kiloyum hemen önlem olarak 20günlük uygulama yapmaya başladim

    YanıtlaSil
  10. :) 15günde bi 2top yiyebilirsin.. yok yedirmedim Tedanın canı çeker diye :p

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....