19 Ocak 2010 Salı

Pelit'in ki gibi olmasada..

Çilek severim.. Hemde çok..

Mevsimi değil bu aralar hepsi hormonlu tabii ama tadı gayet güzeldi..

Yaza kısmet olursa bahçemizde organik çileklerimi yetiştireceğim :)

Tatli yaptım..

Sonuç mu¿



Fazla milföy pişirince ve muhallebide çok olunca atmadım. Bir parti daha hazırlayıp ofise getirdim.
Can kesinlikle bunlardan yapmamı ve kendisinin satacağını söylüyor..
Nevra ise bu fotoğrafı mailleyip nasıl diye sorduğumda ki mail trafiği şöyle;
-Bunun aynısını yaptığını söyleme
-Bu zaten benim yaptığım
-Sen çok yanlış bir işte çalışıyorsun çoookkk
cevabını aldım :)
Batıracak param olsa pastanemin anahtarı cebimde olur..

10 yorum:

  1. bunları ben yaptım demee..
    milföy hazır milföymü?
    onu olduğu gibi pişirdin öylemi...
    ama sende tarif vermiyorsun ki..
    bak karşında bir çilek sever olarak 2 gündür çilkeli tatlıları görüyorum ağzımın suyu akıyor...

    YanıtlaSil
  2. :) eweeettt ben yaptım..
    Hazır kar milföyleri ortadan 2yekestim. Parşömen kağıdına dizim 200derecede 15dk.pişirdim. yanlız çok kabarmasın diye çatal ile üzerlerine delikler açtım. Üstad Jacques Torres oyle yapıyordu :)

    yinede kabardılar bende enine keskin bıçak ile 2ye böldüm. Araştırdım nette milföylerin üzerine bir parşömen kağıdı ve tepsi koyunca kabarmıyormuş :) birdaha kini oyle yaparak deneyeceğim.

    Muhallebisi ise;
    2 Su bardağı süt
    2 Yemek kaşığı un
    3 Yemek kaşığı toz şeker
    1 Vanilya aromalı vanilin (marketlerde 5.li paketlerde var)
    1 Yumurta
    1 tatlı kaşığı tereyağ
    Tereyağ hariç hepsini tencereye koyup mikser ile 5dk.çırptım ocakta muhallebi kıvamına gelince ateşi söndürüp tereyağını attım karırştırmaya devam ettim.

    Sonrasında kaç kat istersen nasıl süslemek istersen zevkine göre..

    YanıtlaSil
  3. manzara şahane :) kahve alıp geliyorum :))

    YanıtlaSil
  4. beklerim.. hatta kahveyi de ben yapiim :)

    YanıtlaSil
  5. kar milföy ne demek bildiğimiz milföyden ne farkı var acaba??
    güzel bir atıştırmalığa benziyor, bu aralar menü listesi yapmaya çalışan bana kolay ve sunumu güzel bir tarif gibi geldi denemek istiyorum..

    YanıtlaSil
  6. bende ne kar milföyü dedim okuduğumda :)))
    yok yok bildiğimiz milföyler.. bazen klavye farklı yerden başlıyor yazmaya

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler tarif için pınarcım ben yapayım sen gel kahveyle birlikte yiyelim rejim bitince

    YanıtlaSil
  8. Cadı kızım Tuana biraz rahatsız ve geceleri sıkıntıyla saatlerce uğraştırdıktan sonra uyuyor. Hal böyleyken bizim elde sallama kucakta sallama ayhanla birlikte çarşafta sallama tam saat 00:00 buluyor. Benimde kendim için ayırdığım saatler bu zamandan sonra başlıyor. Yani yok maillerime bakayım efendim bi facebook yapayım bir iki resim yükliyeyim derken dün gece de bu şahane resimle karşılaştım. Ayhan da yanımda tabi. Geceninin bi yarısı ağzımız sulanmış şaşkın şaşkın resme bakıyoruz gizliden ayhanda söyle bi ses yer aldı. İçerde kide pasta mı ya.... Bende efendim anlamadım dedim. eee yok bişey aklıma at sineği benzeri kurabiyelerin geldi dedi yıkıldık gülmekten... Yani yorum olarak yazacağım şudur;
    Bukonularda eline su döken yok süpersin....

    YanıtlaSil
  9. harika görunuyor ya en kisa zamanda deniycem, ellerine saglik

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....