4 Şubat 2010 Perşembe

@ NYC

:) buyuk bir adim attim..tek basima up uzun bir yolculuk yaparak Omrebedel`in yanina New York`a geldim.

1 Subat`tan beri buradayim cok yer gezdim ama bi o kadar yer daha hatta daha bile fazlasini gorecekmisim.. Tur rehberim bir NY`ludan farki olmayan Omur benim icin mukemmel bir tur hazirlamis.. her gun ayri bir program var. Mesela yarin Downtown turunda Soho, Little Italy, Tribeca, Chine Town varmis..

En fazla detai sanirim donuste yazacagim... O kadar cok not aldimki gittigim yerleri unutmamak icin sanirim 6-7 post ta ancak anlatabilecegim..

ama kisa kisa olarak,

Sex and City`de ki Carrie`nin hergun cupcake aldigi magnolia bakery`de ki cupcake`ler muhteseeemmm... Donmeden mutlaka bir daha gidecegiim..

8 yorum:

  1. süperrr
    ngüzel bir şey yapmışsın.
    gez toz eğlen gelincede anlat merakdayız

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi yapmışsın Pınar.
    Bizim için de gez.İyi tatiller!

    YanıtlaSil
  3. tesekkur ederim.. busun soho gunu :)

    YanıtlaSil
  4. soho'da little italy'nin içinde bi çin lokantası var.. Derme çatma bi yer... Ama muhteşem bi lokanta... Önünde sürekli sıra var :) Keşke yesen ama çin yemekleriyle seni yanyana düşünemiyorum... Ömür'e çok selam...

    YanıtlaSil
  5. çok şanslısınız ny'da sadece 1 hafta kalabilmiş birisi olarak şuan yerinizde olmayı çok isterdim özellikle soho'ya aşık olmustum

    YanıtlaSil
  6. İyi gezmeler Pınar'cım, bizim için de güzel vakit geçir:)

    YanıtlaSil
  7. hasan beni taniyormussun cidden.ama soyle soyliim burada kucuk bir cin var.herceyide cince yazmislar. cin yemegi yemedim cidden yemede. cok seciciyim yemek k9onusunda ama meksika yemeklerine bayildim :) cokta ayirmadim bugune kadar. ama cin yemegi yok yaa bunyem kaldirmaz sanirim

    YanıtlaSil
  8. omur, inan 2 hafta bile yetmiyor..o kadar guzelki geri donesim yok.. :(

    kutuuu woodburyye gitmiyorum ama jersey gardenda herseyi bulabilrim sanirim..yarinda tek basima maycsde olacagim oda kapanis olacak sanirim

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....