25 Mart 2010 Perşembe

Mart kapıdan baktır dı mı¿

Bence Hayır!

Ağaçlar çiçeklenmeye başlamış... Haftasonları havanın ısısı artıyor... Bu yıl Mart kapıdan baktırmadı bence.. Gerçi -3,-4 derecede 11gün fink atıp hemde toplayan biri olarak alıştım sanırım soğuk havaya.. çok etkilemiyor beni artık soğuk :) (şuan ofiste askılı bluz üzerinde kısakollu triko hırkaylayım)

Anneannemin bahçeden toplayıp gönderdiği missss kokulu sümbüllerim baş köşede..

Hafta başında farkettim ki terastaki büyük saksılardaki sümbüller açıyor.. Bugün tekrar baktım hepsi patlamış birer birer.. Pembeli morlu sarılı... Rengarenk..




Öğle yemeği sonrası biraz güneşlenerek kahvemi teras keyfi yaparak içebilirim..

9 yorum:

  1. bana niye göndermemiş ananeeemmm ???
    küstüm :(

    YanıtlaSil
  2. O dedikleri, eski Mart efendim. Takvim değişmeden önceki baktırır valla :) Büyüklerin, çok büyüklerin dilinden düşmeyen Teşrin-i Sânî, Kânûn-ı Evvel falan istikrarlı aylar :)

    YanıtlaSil
  3. ohh ne güzel hem çiçekler hem kahve keyfi :))

    YanıtlaSil
  4. sana yok işte hepsi benim :p

    YanıtlaSil
  5. Ewet Barış önceden kar yağarmış.oyüzden öyle diyorlardı herhalde

    YanıtlaSil
  6. Burcu koskoca ofiste öyle güzel yayılıdı ki koku.. her gelen ay nekadar güzel kokuyor burasi diyor :)

    YanıtlaSil
  7. Bu güzel çiçekler ve güzel renkler ... Bahar sonunda görünüyor ...

    YanıtlaSil
  8. jaqueline, all very nice multi-colored

    YanıtlaSil
  9. ne kadar güzel çiçekler bayıldım.Babam da bize portakal ve mandalina ağacı getirdi o kadar güzeller ki.

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....