18 Mart 2010 Perşembe

O kadar yedim sadece bir kilo aldım :)

Çok ara verdim farkındayım. Daha rüya gibi geçen NYC notları var ekleyeceğim ama bugün tatlı ile başladım öyle devam etsin istedim.

Yemek konusunda çok seçiciyimdir..

Hiç mi hiç aç kalmadım. Hiç yemediğim kadar tatlı yedim. Bir ara alerji olacağım sandım azıcık kaşınmaya başlayınca.. Özellikle meksika yemeklerine Ba-yıl-dım...! (çok seda vari oldu ki bu konuda şuan dua ediyorum ayrıntıları sonra olumlu olursa yazar kendisi..)

Özellikle tatlılar.

Ömrü hayatımda yediğim en güzel waffle..

çikolata sos dökülmüş hali :))
Max Brenner : 37 West 17th street, Suite 5-ENew York, NY 10011 (Union Square'de)

Çok zor şeçim yapabildim..

çok nefisti çoookkk
Champignon Cafe : 200 7 AveNew York, NY 10011-1865

Yolda yürürken yedim :)

Valentine Day's için hazırlananlar...
veeee 11günde 3 defa gittiğim tek yer :)
Magnolia Bakery 1240 Sixth Avenue, at 49th Street - NY
Gönül isterdi ki Sex & City'nin Carrie'si ile karşılaşayım ama :( kısmet değilmiş..

6 yorum:

  1. off sahane görunuyorlar... bi yerimiz siscek yaaa bu bize yapilir mi :/ tatli krizim tuttu ahanda netcez simdi :)

    YanıtlaSil
  2. HAYDAAAA..MÜKEMMELMİŞŞŞŞŞ!!! :))

    YanıtlaSil
  3. ne yaptın sen bittim :) şahane görünüyorlar
    kendini kaybedip nasıl yediği tahmin edebiliyorum fotoğraflardan :)

    bir de yolda giderkende mi yedin :D

    YanıtlaSil
  4. :) ella wallahi bilmiyorum napsak acaba?

    hande gerçekten tatlarıda mükemmeldi..

    Ceyda, ben hiç aklımdan çıkaramıyorum.. yumuldum yumuldum resmen.
    Evet bi cupcakei yolda yürürken yedim :)

    YanıtlaSil
  5. bu yaptığın ayıp biliyorsun dimi :))

    YanıtlaSil
  6. gerçekten cupcake ler harika, sefan olsun...

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....