19 Mart 2010 Cuma

Zaman değerlendirme...

İstanbul Trafiği...


Çözüm :)

Her sabah 1 saat ve her akşam trafik yoksa 1saat 15 dk, trafik var ise 2saatimin geçtiği İstanbul'umun güziiiiide yollarında servis içerisinde tabii dans edemiyorum ama arada 2 sağa 1 sola kımıldıyorum öyle dalınca.. Kızlar "şiii pınar koptuunnn" diyorlar..

Şu aralar Despina Vandi dinliyorum..

Yunan müziklerine sempatim var ama "ISTANBUL SINCE 1453" diyorum..
bu konuda ayri bir yazı yazmalıyım.. O maçı o muhteşem pankartın gözlerimin önünde açılıp stadta bulunan herkesin nasıl etkilendiğini yazmalıyım..

2 yorum:

  1. ayni durumdayim.. hem cile cekiyoruz hem kopmiyoruz istanbuldan :) bekliyorum merakla yazini, sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Nilay 2 yıl olacak neredeyse eşim 3 ay süre tanıyorum Kartal'a transfer istersin dayanamazsın demişti :)

    İnat ettim :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....