30 Nisan 2010 Cuma

Yeni.. Yep yeni bir dönem

1 Mayıs 2010 tarihi itibari ile yeni bir göreve başlıyorum.. Pazarlama işlerini artık ben yapacağım. Arkadaşlarım kesinlikle doğru karar diyorlar.

Yeni araçların gelecek olması aktivitelerin çok olacağını belli etti. Şimdiden projeler önüme yığıldı. Hangi birini gerçekleştireceğiz henüz belli değil ama çok yoğun bir bahar olacak...

Diğer işimide yapacağım tabii bu arada. Bu da 2 kişilik ferformans! demek..

Yöneticim ikisinide yaparsın o konuda hiç şüphem yok diyor..

Hayırlısıyla başlayalım bakalım ;)

8 yorum:

  1. yöneticin 2 maaş verecek mi sana :))
    hayırlı olsun...

    YanıtlaSil
  2. hadi hayırlısı o zaman arkadaşım, sana şimdiden kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
  3. Hadi hayırlısı.. o zaman yeni modelleri senden takip edebilicez desene :))

    YanıtlaSil
  4. herşey gönlünce olsun pınarcım..

    YanıtlaSil
  5. :) ay tedaaa onu konuşmadık walla.biliyosun beni.ne sorarım ne isterim.

    YanıtlaSil
  6. Burcu çok teşekkür ederim. inşl. kolay olur ;)

    YanıtlaSil
  7. Siu wallahi taki et yep yeni araçlar geliyor test sürüşlerine beklerim ve davet ederim

    YanıtlaSil
  8. Delfina güzel dileklerini ne kadar kalpten dilediğini biliyorum :) çok çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....