27 Aralık 2010 Pazartesi

Kısa kısa...

İşler o kadar yoğun ki hiç birşeye vakit bulamıyorum. Aralık ayında iki gün izin yapma lüksüm oldu. Herkez tüm ay boyunca çalışırken oysa..
.
Minik hediyelerimi hazırladım. Cumartesi erkenden kalkıp Hamarat Diva Atölyesinde ki etkinliğe katılacaktım. Yetişemedik diye koşturup bir nefes dolmuşa binip Çiftehavuzlar'da aldık soluğu.
.
Biz gittiğimizde yılbaşı konseptli kurabiye süslemeleri başlamıştı. Masaya çöktüm ama izliyorum sadece. Pastacı Rapunsel o kadar güzel anlatıyor ki pür dikkat dinliyorum.. Tuğba "oturmayamı geldin yapsana sende" dedi. "Yok ben kart yapıcam" dedim..
.
Baktım çorap şeklinde kurabiyeler geldi... Dayanamadım 3 tane süsledim. 1-2 fotoğraf ekledim twittera Esra "banadaaaaaa" diye yazmış. geleceğiz deyipte gelmeyenlerin kurabiyelerinden aldım oturup süslemeye başladım.





Kart yapacaktımya hani o kartı Teda yaptı :)

işte burada..



(Ağacımıza asacağız içine 2011'de ki dileklerimizi yazarak)

İçimde ki Martha Stewart'ı dışarı çıkartıp kapı süsüde yapacaktım ama zaman kisitliydi.

(Tatlı birer hediye)





Sözüm sözdür benim. Newra'ma kurabiye yapacaktım. Elmalı tarçınlı hemde.. Onu yaptım gece 22:30'da :) Üşenmeden :)




Tattım baktım.. Sonuç BAŞARILI :)
Hamarat Atölye : Bağdat Cad. Hasan Ali Yücel Sok. Marmara Apt. No:19/1 Çiftehavuzlar
Telefon : 0 216 478 39 80
Mobile : 0 544 783 96 92

7 yorum:

  1. ayyyyy çok güzel olmuş kart yaaaa bende isterim :)

    ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. yaptığınız kurabiyelere bayıldım hem de kıskandım orda olmak istedim :) ayrıca kartta çok güzel olmuş ellerinize sağlık.ama ben Newra ya yaptığınız kurabiyeleri hiç birşeye değişmem çünkü en sevdiğim odur elmalı tarcınlı kurabiye ellerine sağlık valalhi Pınarcığım :) Newra şanslıymış...sevgiler güzel haftalar.

    YanıtlaSil
  3. elmalı kurabiyeye bayılırım,tarifini de isterim :)

    YanıtlaSil
  4. Ayça; kartı Hamarat Atölye'den :) yapımı çok kolaymış. Ben o ara kurabiyeler ile uğraşıyordum yapımını kaçırdım :(

    YanıtlaSil
  5. Burcu; kurebiyelerin tadıda şahaneydi hem süsledik hem yedik.
    Elmalı kurabiyelere gelince onlarda hiç beklemediğim kadar güzel oldular. Hatta ofiste müdürlerime neden atırmadım diye fırça yedim.. akşam yine kurabiye yapacağım :)

    YanıtlaSil
  6. Sine'mden akşama hazırlayıp yarın yayınlarım hepsini :)

    YanıtlaSil
  7. evet yaa sen mutfakta şahanesindir, yazsana tarifleriyle birlikte, hem çok anlaşılır anlatıyorsun, tamam yemek blogu değilsin ama olsun :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....