3 Aralık 2010 Cuma

Ne desem az olacak..

Bu sanal dünya oyle bir yer ki.. Tarif edilemez boyutta..

Blog dünyasıda bir zincir gibi.. Hep bir halka ekliyorum.. Bizim bir cücemiz var Defdef (bilmeyen yok artık aslında) onun biricik anneciği sayesinde Teda onun gazıyla bende blog tutmaya karar verdim.

İyi ki de girmişim bu blog dünyasına yeni yeni arkadaşlar ediniyorum.. Seda bir çoğu ile görüştü ama ben hepsini 5 Aralık'a saklıyorum :)

Twitter var bir de. Blogları çok takip edemesemde 7/24 twitterdan takipteyim. Pazartesi fotoğraflar gördüm. Sevgili PrimaRima eklemiş twitter'ina.. Dünyada HAYIR diyemeyeceklerim listesinde birinci olan çikolatalar vardı hemde el yapımı.. biras yazıştık.(Bu arada aynı sokakta oturuyoruz da daha göremedik yüzyüze birbirimizi :) )

Akşam eve gidince kapıda asılı bir poşet buldum. İlk başta "yanlışlıkla biri bırakmıştır" dedim. İçine bakınca Primarima yazısını görünce,  "aaaa bugün Ceyda'ile birlikte gitmişlerdi fotoğraflarına yorum yaptım.. Ayyy süperr ne düşünceli kız.." dedim.

Sevgili Ebru ve Ceyda.. Ellerinize kollarınıza sağlık.. harika çikolatalar ile ağızlarımızı tatlandırdınız... Binlerce kez teşekkür ederim..

Ağızlarımızın tadı hiç bozulmasın ;)

2 yorum:

  1. pınarcım, eşinle çikolatadan tatmanıza cok sevındım :) bu aksam bende sedaya ulastırdım :)
    seda twitterdan da dedı bır gun seda ıle anadolu yakasına gecıp bulusalım sen ebru :) dıye

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle bulusalım hatta bana gelin :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....