27 Ocak 2010 Çarşamba

Her türlü ulaşım aracını kullanabiliyorum demiştim..

Beyoğlu çıkarmasında tramvayı kullanırken yazmıştım. Sanırım çocukluktan olsa gerek alışkanlık..

4 veya 5 yaşımdayken.. En önde her zaman ki gibi ben.. Arkamda Teda.. En arkada düşme ihtimalimize karşı hazır bekleyen komşumuz Volkan abi..

Deli gibi kayardık bu yokşutan.. Dün akşam amcamın facebook profilinde gördüğüm resimleri kıskanmıştım. Yine diz boyu kar varmış ve kızak yarışı yapılmış..

Bu resim eskilere götürdü beni..

20 Ocak 2010 Çarşamba

Veda'da 30 oldu..

Ona özel..
İlginç..
Yaşına uygun bir sürpriz olsun istedim..

2topkek buldum

Sonrası mı¿
Aşağıda :)




Canım Vedoşum..
.
İyi ki doğdun..
.
Melek kalbin, içtenliğin, sıcacık dostluğun için, her ne olursa olsun yanımda olduğun için binlerce kez teşekkür ederim..
.
İyi ki varsın...

19 Ocak 2010 Salı

Pelit'in ki gibi olmasada..

Çilek severim.. Hemde çok..

Mevsimi değil bu aralar hepsi hormonlu tabii ama tadı gayet güzeldi..

Yaza kısmet olursa bahçemizde organik çileklerimi yetiştireceğim :)

Tatli yaptım..

Sonuç mu¿



Fazla milföy pişirince ve muhallebide çok olunca atmadım. Bir parti daha hazırlayıp ofise getirdim.
Can kesinlikle bunlardan yapmamı ve kendisinin satacağını söylüyor..
Nevra ise bu fotoğrafı mailleyip nasıl diye sorduğumda ki mail trafiği şöyle;
-Bunun aynısını yaptığını söyleme
-Bu zaten benim yaptığım
-Sen çok yanlış bir işte çalışıyorsun çoookkk
cevabını aldım :)
Batıracak param olsa pastanemin anahtarı cebimde olur..

18 Ocak 2010 Pazartesi

Roger Federer.. Cidden büyüksün..

Tenis izlemeyi severim.. Federer hastası olup saati denk getirebildiğim maçlarını da izlerim. ( Tamam itiraf ediyorum maçı diil Federer'i izliyorum :) ay napiim yanii)

Avustralya açık başladı... Saat farkı sebebiyle ancak netten özetleri izleyeceğim ama o bile yeter :)

Turnuva öncesi yıldızlar Haiti'de yaşanan depremzedeler için bir gösteri maçı yaptı.. Gösteri maçının bilet gelirleri ve toplanan bağışlar yetkililer tarafından ilgili yere aktarılacakmış..

Ne düşünceli adamsın..

14 Ocak 2010 Perşembe

Bir Beyoğlu kaçamağı daha..

Hadi gidelim mi dedim 2-3 gün önce tamam,bana uyar, geliyorum, tabikiiii mailleri döndü hemen.. Uzatmayalım salı gidiyoruz yemek yer laklak yapar kahkaha atar döneriz dedik..

Yelda unutmuş, Veda son dakika kıvırmaya yeltendi ama kandırdık.. Nevra yanında kot bile getirmişti..

o kadar evet tamamdan sonra 4 kişiyiz!.. Yelda kızı anneanneye satıp yoldan servise dahil oldu :) Harbiye'den metro ile Taksim yapıp ışıl ışıl olan Beyoğlu'na attık kendimizi..

Yemek yiyip direkt olarak klasiğim Manda Batmazda aldık soluğu.. Sanırım 2saat kadar oturduk. Sonra Cremeria Milona'ya o enfes çikolata ve çileği tatmaları gerekiyordu. Nevra benim spesyalimden ve üzerine vişne, Yelda Çikolata ve Karamel (yaa bu kız seviyor böyle şeyleri çikolata-karamel filan) Veda da çikolata ve vişne aldı sanırım onları görmüştüm..

Tabii ben siparişi söyleyip alt kata koştum yok yok uçtum :)))

2dk sonra ışık gitti.. biri kıs kıs gülüyor..


Ben: hhahahaah sanırım birazdan içeriye sen gireceksin yapabileceklerimi bir düşün derim.
Veda : ahahahahahaha Pınaaaaaarrr yaaaa çok fenasııınn..
Ben : iyi düşün ona göre hareket et.. yoksa çıkmam.. çıkarsamda sanırım çok geç olur senin için..
Veda : Pınnnaaaaaarrrr diye kahkahalar atar ve tepinirken kızlar aşağıda bişey oluyor diye merdiven başına gelmişler :))

Kapıyı açtım tabi itişip kakıştık çocuk gibi :)

Dondurmalarımızı yedik güle oynaya meydana doğru yürüdük.. Ben dolmuş ile Bostancı'ya, kızlar Yelda'nın eşinin arabası ile evlerine..

Beyoğlu'nu seviyorum.. En yakınlarımla bolca gülüp stresimi atabiliyorsam daha da çok seviyorum..

En kısa zamanda daha kalabalık bir grup ile tekrarına karar verilmiştir...

Resimlermiii¿
Burda burda...


Her türlü ulaşım aracını kullanabiliyorum..