16 Eylül 2011 Cuma

Giller Kedi ve Köpek Takvimleri

Genellikle D&R'da görürdüm ama hiç birbir inceleme fırsatım olmadı. Kedi ve köpeklerin fotoğrafları ile hazırlanan Takvimleri ve Ajandalari var.

Şimdi sen niye yazıyorsun ki evinde hayvan mi besliyorsun diyeceksiniz. Ben köpekleri severim ama apartman dairesinde yaşatma olayına sıcak bakamıyorum...

Belki bu takvimde kedilerinizin veya köpeklerinizin fotoğraflarının yeralmasını istersiniz. 2012 yılı basımı yapılmış fakat 2013 yılı takvimleri için başvurular 30.04.2012 yılında son bulacak.

Benim kedim / köpeğim güzel diyorsanız başvuruda bulunun derim.

Defne'nin Meşhur ve bir o kadar zıpır olan kedi Kadife 2012 yılı takviminde var. Belki duyan katılan olur.

"Ne yapmalıyım?" diyorsanız,
2013 kedi takvimi başvurusu için TIK
2013 köpek takvimi başvurusu için TIK

Giller web sitesi www.giller.com.tr
İletişim bilgileri: Menekşe Sokak No:45 Akatlar / İstanbul Tel:0 212 279 07 00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....