27 Ekim 2014 Pazartesi

Gittim, Gördüm - Barcelona

3-7 Ekim 2014

Asıl plan Şeker Bayramı içindi ama izinler ve program uygun olamayınca Kurban Bayramı'nda gideriz demiştik. Lafta kalmadı bu sefer. Organizasyonu Nurten yapmış bana "gidiyoruz geliyorsun" dedi 10gün kala. Vize var zaten yine bavulu topladım abbas yolcu..

İki hafta ara ile Sabiha Gökçen Havalimanı... O günü unutmam mümkün değil.. Bu sefer bayram trafiğini hesaba katarak İDO ile geçiyorum anadolu yakasına.. Arkadaşım beni Bakırköy iskeleye bırakıyor. Bostancı iskelede Arzu ile buluşup Cucu'ya geçiyoruz metrobüsten Vasfiye'yi alarak. Kadro da tek eksik Nurten. O da yarım saat sonra eklenince havalimanına geçiyoruz. Uçak 03:20'de! bol kahkaha bol gürültü uçağa binmeden alandan atılacağız.

Yol boyu Nurten ile sürekli konuştuk o kadar kaptırmışız ki kendimizi Cucu'nun yeter susun dediğini bile duymamışız. Sadece 1,5 saat uyuyup pilotun anonsuna uyandık..

Veee sabah karanlığında Barcelona'dayız..

Kahve molası ve alandan otele transfer.. Otel'de odaların hazır olmadığını öğrenince vakit kaybetmeden üzerimizi değiştirip bikinileri yanımıza alıp dışarı atıyoruz kendimizi..

Hırsızlık için çok uyarıda bulundular. Çok şükür ki tatsız bir olay yasamadık. Sahil boyunca yürüdük. Barcelonata Plajı kalabalık yer bulduk üst üste duran şezlong alalım dedik. Bildiğin tartaklandık. O şezlongu elimden almak için çekiştirirken bacağıma çarptı koskoca demir. Bağırıp çağırıyor tek kelime İngilizce yok! kiralayalım diyoruz hala bağırıyor. Çünkü dinlemiyor! Barcelona da ki insanların çoğu KABA.. ever kabalar. Restaurantta su alabilir miyim diyoruz bir "wait" deyişleri var dövse yada şişeyi atsa daha iyi... (İtalyan her daim iyidir ;))

Pazartesi günleri Barcelona da müzeler kapalı. diğer günlerde de açılış ve kapanış saatlerini mutlaka kendi web siteleri üzerinden kontrol ederek plan yapın derim. Bizim bir günümüz aylak aylak dolaşmakla geçti ama öylede çok zevkli oluyor :)

Bana görmeden dönme denilen yerler;

Figueras Dali Müzesi,
Guell Park
Gotik mahallaesi
Casa Batllo
Camp Nou  (Deplasman haftası olmasaydı yolunu bulur o maça girerdim.)

La Sagrada Familia Kilisesi

Barcelonata Beach

Sonuç odaklı insanımdır. Sokakta da açacak bulurum..!

Gaudi dedeye el öpmeye gittim.

"Hala Madrid"  diyorum burada ben aslında :) "

Bir sonraki gelişte maç izlemek nasip olsun dedim

Okan'ın sürprizi sonrasında Eclipse Bar

Biz İstanbul gecelerinden alışkınız :) Yıkılmayız..!

Gecenin sonu...!

En çok eğlendiğim tatillerin başında bu Barcelona tatili gelir.
Bu üç hatun ile tatilin kötüsü asla olmaz eminim.

Theshekartal,Wass,Cucu iyi ki varsınız kızlar...