5 Mart 2015 Perşembe

34 oldum ben..



Hayır yaşlanmıyorum..

Enerjim var hem de çok :)

Canım ablam ve eniştem.. Hayatıma katmakta çok geç kaldığım Nurten'im emekleriniz çok biliyorum. Ne desem, nasıl teşekkür etsem bilemiyorum. İyi ki varsınız.. İyi ki yanımdasınız..

Arayan, mesaj atan kutlayan ne çok sevenim varmış, ne güzel insanlar katmışım hayatıma ailem olmuşlar dedim...

Bu postta şurada dursun. 35'e aman 25'e ne kaldı..

Mekan tabi ki Cahide :)


 
 
Hayatımın en güzel hediyesi sensin Derintoş

Canım..
Hayatta herkesin bir ablası olmalı!

M&M delisi için en en ennn anlamlı pasta
(Canım anneciğim çok uğraşmış)
 
Görünmeyen balonum ve pastam ile çok mutluyum

"Can"
 
"Adamlarım"
 
"Olmazsa olmazım"
 
"En kıymetlilerim"
 
"Diny"
 
Allah'ım çok tatlıyızzzz :)


Vur gitsin beni

 

2 yorum:

  1. Nice mutlu seneler dilerim :) Ben de bu kış 35 oldum:))

    YanıtlaSil
  2. Nice senelere bende mayısta 30 oldum 3 lğ hanelere geçmek önce biraz sarsmıştı ama alışıyor insan .. :))

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....