5 Aralık 2010 Pazar

Ela 2 Yaşında

Meleğim 2 yasında oldu. Gecikmeli olarak Cumartesi kutladık doğumgününü.. İş çıkışı direkt onlara gittim. Telefonda "hadii pinayy çubuk deell pasta yiiceess" dediği için servisten inip koşmaya başladım.
Gittim kapıda atladı kucağıma hemen. Özledim ben seni dedim bende öslediimm dedi boynuma sarıldı. Eridim tabi ki :)

Elimden tutup salona götürdü beni.. Hediyelerini tutup bana koşuyor "Piiinnaaayyyy baaakkk" diyor... Kıyafet olan hediyeleri oyuncaktan daha cok seviyor kesin. Seda ablası (dikkat edelim Teyze diil) da pembe yağmur botu almış.. herne kadar fiili olarak burak almış olsada hediye Seda ablasının) pembe botları görünce çıldırdı resmen.. çığlık çığlığa bana koşuyor. Bende fırsattan istifade mıncıkladım öptüm :)

Demonte masa ve sandalyesini monte ederkende Seda'nın kucağından "Ben Pinay'a bakıcam"deyip inmek istiyormuş.

Onur sizi cidden çok seviyor dedi.

Yanlız akşamın bombasını Seda'nin fotoğraf makinesine bakarken yaptı. krize girdik resmen. Biz konuşurken Seda'ya yaslanmış ağzı açık öylece bakıyordu. Sonra bizim ona güldüğümüzü farkedince o da gülmeye başladi.

Dip not olarak evde neyi gösterseler kim aldı bunu diye "Pinay addı" diyormuş. Yağmasamda gürlüyorum resmen :)))

Sağlıkla mutlulukla huzurla büyü meleğim.. Nice doğumgünlerini birlikte kutlamak nasip olsun inşallah..

4 yorum:

  1. hahaha blogunuzu yeni keşfetmiş fakat daldan dala biçok yazınızı okumuş olan bi insan olarak, sizdeki çocuk aşkına ve eşinizle aranızdaki beni daha çok sevsin yarışınıza bayıldığımı söylemeden geçemicem :) çok tatlısınız maşallah, ela da çok tatlıymış. nice güzel yaşlara inşallah.

    YanıtlaSil
  2. koala tadında fotoğraf :))

    YanıtlaSil
  3. çitlembik teşekkür ederim. en yakın arkadaşlarımızın kızı. ama en çok beni seviyor :))

    YanıtlaSil
  4. Seda ayy evey tıpkı koala gibi yapışmış. seninle olan fotosunu ekle

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....