29 Temmuz 2009 Çarşamba

Kuruçeşme Arena'da

Geçen Cuma Alev aradı akşam işin varmı dedi. Bende yok deyince.. Tamam akşam benimlesin konserdeyiz. Fanta gençlik festivalinin konseri var. Pinhani, Caza ve Kenan var deyince dururmuyum? Giderim ardıma bakmadan Kenan var...!

8'de pinhani sahnedeymiş ama eve gitmem 7'yi buluyor giyin üsküdara in motora bir zor yetişmem.. Ben dolmuşa atlar beşiktaşa giderim ordan taksiyle 10 dk... -Da o saatte hiç trafik yok zaten yollar boş taksiler beni bekler zaten.. Taksicilerden nefret ettim! Almadılar yaa inanamadım... O sinirle Beşiktaş iskelenin ordan ortaköye kadar yürümüşüm...! Ortaköyden boş ve o istikamete giden bir taksi durdu nihayet. Kısa mesafe ama beşiktaştan beri yürüyorum kuruçeşme arenaya gideceğim alamam deme ajitasyonunundan sonra adamam tamam abla dedi :) (Nereden ablası oluyorsam artık ama otur oturdugun koltuğa pınar sesini çıkarma dedim içimden)

Kapıda izdiham! Biletler 12tl'ymiş ben bizim yerimiz ayrı sanmıştım. Geçen sene sezen konserinde tribün ve sandalyeler vardı çünkü.. Aylin gelip beni alacak kapıdan kapı önünde duruyorum :) güvenlik bilet sordu doğal olarak bende aa benim bilet içeride ordan getirecekler dedim. Bi tipime birde kıyafetime baktı. yanında duran bankodan bi bilet aldı bana uzattı. Al bekleme gir içeri sen! - Ben Dumur :)

Aylin beni bulmak için dışarı çıkmış ben içeri girdim. Buluştuk soluğu Alev'in yanında aldık.. Pinhaniye yetişemedim. Ayaküstü konuşurken Ceza için sahneyi düzenliyorlardı. Hiç sevmem ızdırap geldi o bir saat bana.. Hatta cidden ceza gibiydi!..

Sabırsızca Kenan'ı bekledik.. Bu Doğulu Kardeşler rahatsızlar.. çalmadıkları birşey yok sanırsam. Yeni şarkılarınıda söyledi eskilerinide.. Yenilerden Kıskanıyorum, Salak, Cadı Kazanı'nı sevdim..
Eskilerine zaten laf yok...


Gez.. Gez.. Gez..

Hastaneden çıktık..

Newra : Yemek yiyelim açıııımmm..
Dilrus : Tamam
Ben : Bana uyar
Okşan : Yaaa ben gelememm :( baştan söyleseydiniz kuzenime söz verdim..

yükselen - aaa olmaz ama sesleri, -sen de gel oyun bozanlık yapma ek kuzenini :) baskılarına rağmen Oki eve gitti :(

Biz ise... Dürümcü Baba'ya :)



Yedik yedik yedik.. Şahika misali mönüyü getir diyecektik neredeyse.. O kadar yediniz hesabı düşünmedinizmi diyenlere ve karşımızda ki şahsiyete aynı anda



Kesene Bereket Dilrubaaaa

diyoruz

Biz yaş tahtaya basmayız Newra'mla... :)

22.07.2009 : Artık Meleğimiz Anne ve Teyzeleri ile...


Anne-Kız
:)

Görüldüğü gibi hepimiz lohusayız...


Tazecik anne ve Teyzeler...



Ve ağırtop Anneanne...



21 Temmuz 2009 Salı

Teyzelerinin kuzusu yarın geliyor..

Allah kısmet ederse sağlıklı olarak aramıza katılacak sabah saatlerinde... Teyzelerinin telaşıda görülmeye değer...

Birimizin annesi yaz günü sıcak dinlemez soluğu eminönünde alır hediye şekerlerimizi bir günde hallediverir,

Bonbonlar erimesin diye buzdolabında bekletilir,

Pınar Teyzesi şeker sepetini tüllerle renklendirir,

Herbirinin fotoğrafı çekilir,

Sepet üzerine hangi notu iliştirsek ¿ izinde olanların fotoğrafını ne yapalım kargaşası yaşanır..

Ayrıca herbirimiz kokoş anneye birbirinden afilli lohusa taçları ardik..
Tuğba pembeli tüllü-telli-tüylü koskocaman bir taç almış.
Ben ise bolca tüylü kıpkırmızı nazar boncuklu bir taç aldım :)

resimleri akşama ekleyebileceğim :(


Kokoş bir anneye yakışacak taç...






Nevra, Dilruba, Pınar, Okşan, Tuğba, Veda ve Gül teyzelerinin hediyesi...

14 Temmuz 2009 Salı

Mesai bitiminden sonra!

Ya eve gidilir ya da bir yere..
Bu standart bize göre değilmiş. Dün akşam ıspatladık.

Yelda'nın doğum yapması an meselesi. Bu hafta veya önümüzdeki hafta bekliyoruz hazır kıta..
Doğumdan önce toplanalım dedik. Bişeyler hazırlayıp iş çıkışı ben, Nevra, Tugba ve Okşan gittik. Yemeklerimizi yedik sohbet ettik. Saat 22:00' olmuş haberimiz yok. Okşan evine, bizde otobüse binip yolda Tuğba'yı indirdikten sonra dooğğruuu B.Çekmeceye..

Annemle, Teda evde bekliyorlar çantaları içeri atıp hemen dışarı çıktık.. Recep ve Serkan'ın yanına uğramadan sahile inilirmi¿ İnilmeeezz..
.
Newra : Şiiiii napıyosunuuuzzz¿
Recep : Aaaaaa Newraaaa
Pınar : Baskınnn..!!, Değnekçiler biz geldik... (puhahahahahahahaaa, hepimiz katıldık gülmekten)
Serkan: Erken gelseydiniz..
Recep :-Serkan kapıya bak..! (bir kahkaha tufanı daha)

Meşhhuuurr sahil akşam pazarında tezgahlara baka baka gezdik. Ufak tefek şeyler aldık. Seda dövme bile yaptırdı :)
Eve geldi kahve yapıp fal bakacaktı Teda yan çizdi.Yatırdı bizi :(

12 Temmuz 2009 Pazar

Bozulmuştum ya! Şimdi düzeldim :)

Acelece yapılan ve devasa olan karton "pinata"
Ellerimde koskocaman + rengarenk bişey gören ve çok çok sevinen "Tuana"
Masaya bıraktığımda etrafına koşan çocuklar...
Bu ne¿, İçinde ne var ablaaa¿, Ne zaman açıyoruuzz¿ soruları...
Doğumgünü pastasının mumlarnı üfleme...
Güzel karlere yakalayamayan Teda'nın bi daha bidahaları...
Mamaları lüpletme...
Mini bir havai fişek gösterisi..
Veeee Pinata'yı açma zamanı...
Açılan birazda yandan patlatılan pinatamdan dökülenlere şaşıran ve kapışan çocuklar

Ortak yapıtımızı herkesin beğenmesine sevinen Ben ve Annem...

Ayrıca çocuklara Halam bile katıldı :)))

Kısaca detay vereyeim.. İşten çıkıp Anneme gittim. Hemen başladık.. 1,5 saattede tamamladık.. Son yapıştırmaları yaparken yapıştırıcı bitti! Panik olan ben "Babaaaaa yapıştırıcı alırmısıııınnnn¿" baskısı ile babacığım hemen alıp geldi. O kısa sürede bizde içine koyacaklarımızı atıp kapağını kapattık.. Nelermi var¿ Mini paketli Jelibonlar, Napoliten çikolatalar, Topitoplar, Peketli kare gofretler, Koska'dan aldığım Baston şeklinde çikolatalar ve sapı olan yuvarlak renkli şekerler, Rengarenk Balonlar, Konfetiler, Kinder çikolatalar... daha varmıydı unuttum :)

Kutlama bahçede olacağından mini hediyelerin ambalajlı olmasına dikkat ettik.

İşte Resimler..



Anne - Kız :)






Kapışma...

Ebise eteğinde şeker toplma..

Bal...

9 Temmuz 2009 Perşembe

Çok bozuldum...

Pinata (türkçesiyle pinyata diyim..) yapacaktım bizim cicelerden birine.. Olmadı :(
Kurumadı.. :(((
Annem havada nemli, bunu gece değilde güneşte yapmak gerek demesiyle yıkıldım.. bir yerde de okudum 2-3 gün kurumasini bekleyin yaziyordu..

söktüm patlattim herşeyi :(

kartonlarla farklı bişey yapmayı planlıyorum. olursa tabiii...

2 Temmuz 2009 Perşembe

Nasıl unuttun bunu ben..

Şirketten bir arkadaşımıza gelmişti.. Hemen haberim olur böyle şeylerden tabiii... Uçarak gittim. Enfesti hepsi. Nefes almadan yedik hatta saldırdık.. Göndereni de takdir ettik...


Çok misafirperveriz. Sürekli birbirimize ikram ediyoruz...

Artık sonlara doğru süsleri inceliyorum

hahahaha ne söyleyebilirim ki...