29 Temmuz 2009 Çarşamba

Gez.. Gez.. Gez..

Hastaneden çıktık..

Newra : Yemek yiyelim açıııımmm..
Dilrus : Tamam
Ben : Bana uyar
Okşan : Yaaa ben gelememm :( baştan söyleseydiniz kuzenime söz verdim..

yükselen - aaa olmaz ama sesleri, -sen de gel oyun bozanlık yapma ek kuzenini :) baskılarına rağmen Oki eve gitti :(

Biz ise... Dürümcü Baba'ya :)



Yedik yedik yedik.. Şahika misali mönüyü getir diyecektik neredeyse.. O kadar yediniz hesabı düşünmedinizmi diyenlere ve karşımızda ki şahsiyete aynı anda



Kesene Bereket Dilrubaaaa

diyoruz

Biz yaş tahtaya basmayız Newra'mla... :)

1 yorum:

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....