4 Mart 2010 Perşembe

En "Miss Pizza"..

Kutlu doğum ayımı bitirdim ama kutlamalar bitmedi. Dün akşam da benim için bir yemek yedik çok sevdiğim 2kişiyle...

Mekânı ben önerdim herkes uyar dedi. Yaklaşık 1 yıldır birgün gidelim diye diye Burak'sız gittim ilk. Gerçi o da bensiz gitmişti Ömrebedel'le.. Mutlaka masa şarabı al önerisini küpe yaptım..

İstikamet Cihangir...

iki bayının işlettiği Miss Pizza.. (Feministliğim tutar boyle arada..Sevgili Duygu Asena Nuuurrr içerisinde yat..)

Rezervasyon yapılmadığını biliyordum ki bu uygulamayı sadece h.sonu yaptıklarını kapıda öğrendik dolu masalara bakarken.. Biraz ilerisindeki bir başka yere gittik boynumuz bükük.. Ne yesek ne yesek diye düşünürken.. "Yaaa aklım orda kaldı" yı duyunca ben "burda birer kadeh bişey içip orda yiyelim" dedim. "Telefonu varmı ki" sorusuna gülümsemem ile "sormam hata tabi kiiii var!!" cümleleri peş peşe geldi..

Yarım saat sonrası için rezervasyonumuz var dı artık..

Saati doldurunca minik pizzacıya attık kendimizi.. ben Miss Pizza istedim (ama bir dahakine başka.. beğenmediğimden değil diğerlerinide tatmak istiyorum). Bu sefer şarap içemedim onuda bir dahakine bıraktım..

Yan masamızda da ünlü bir yönetmen vardı.. Sanırım beni yeni filminde oynatacak :)))))

Çok şirin çok sıcak geldi bana ortam. Mezzaluna'nın pizzalarından güzel diyorlardı ama "bence kıyaslama" uyarısı aldım. "Biliyorum oradaki usta italyan ama e İtalya'daki pizzalarlada kıyaslanmaz bu Türk işi" dedim. Kahkalar havada uçuştu.

İtalya'da 1haftada kaç kez pizza yenir ki¿ Deneyimi sınırsız..

Şunu söleyebilirim.. Gerçekten ama gerçekten çok lezzetli pizzalar.

Gidip tadılması gerekir..





Adres : Miss Pizza Havyar Sokak No: 7 Cihangir
Telefon: 0212 251 32 79 (sürekli meşgul olabilir sabredin :) )
H.İçi rezervasyonsuz gitmeyin.. H.Sonu ise rezervasyon alınmıyor.

4 yorum:

  1. TATLIM MAİLİNİ BİLMEDİĞİM İÇİN MAİL ATAMADIM. YOKSA MAİL ATACAKTIM. ARABAYLA İLGİLİ BİR ŞEYLER SORACAKTIM. ÇOK SAĞOL.TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  2. profilde e-mail bölümü varya ordan yollarsın diye düşünmüştüm :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....