27 Kasım 2010 Cumartesi

42'den 38'e

2009 Eylül'ünde 70 kilo ile 42 beden giyiyordum. Dur deme vakti geldi artık deyip diyetisyene gittim.

Gözü alışan arkadaslarım "yok yahu o kadar kilolu değildin ki" diyorlar. Şimdi 38 beden giyiyorum ve 60-62 kilo arasındayım. Diyeti uyguladıgım dönemde yememem gereken hiçbirşeyi yemedim. Şimdi her istedigimi yiyebiliyorum ama azıcık. Tadına bakıyorum sadece. Nefsimi köreltiyor mu? Evet. Canım .ok istediginde Hamburgerle patates kızartmasıda yiyorum ama o hafta yaglı hiçbirşey yemiyorum.

Saynur bana sağlıklı beslenmeyi öğretti. Gardrobumu yeniledim :)

Görünen köy aşağıda..

24 yorum:

  1. azim ve irade diyorum başka da bişey demiyorum...
    hiçbirimiz inanmadık senin zayıflayacağına, o kadar çok abur cubur yiyor ki dayanamaz dedik :)
    helal olsun ne diyim, en kocamanından aferin..
    darısı başıma:)

    YanıtlaSil
  2. bu arada Burak da Saynur'a gidip zayıflarsa eyvah diyelim, o gardrob yenilemeye başlarsa ayakkabılarını bile yeniler :)))

    YanıtlaSil
  3. :) biliyorum hedef 10 kilo dedim buraka sen o kadar kiloyu veremezsin demişti bana.:)

    YanıtlaSil
  4. ayy evet herseyi yeniler kesin

    YanıtlaSil
  5. poh poh perisi sürekli gorsen farketmiyorsun ama eski fotoğraflarlar şimdikilere bakınca ciddi fark var

    YanıtlaSil
  6. süpersin. darısı başımıza diyelim. bak gaza geldim şimdiii

    YanıtlaSil
  7. Tebrikler, çok yakışmış son haliniz..

    YanıtlaSil
  8. azim senin diğer adın.
    azim pınar cetin sakarcan.

    YanıtlaSil
  9. ahahaha cok sevdim ismimi tugba burakta cok guldu

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ederim, çok fit görünüyorsunuz :) bende şuan 70 kiloyum ve eski bedenime (36) birdaha dönemem diye endişelenirken yazınızı okudum. Darısı başıma diyorum :)

    YanıtlaSil
  11. L@L, tesekkur ederim ama dyetisyen kontrolünde zayıflamak en dogrusu. kendi başıma cok denedim bosu bosuna ac kalmısım diyorum şimdi. ve verdigim kiloları geri aldım hep. 1yıldır hala aynı kilodayım

    YanıtlaSil
  12. dytisyene toplam nekadar ödediniz

    YanıtlaSil
  13. Evvettt. Pınar'ım yazmassam çatlardım...Hayat idolümsün hep diyorum. Hep şu resimleri değiştir değiştir boşuna demiyordum sana işte fark acık-ara. 70Lik halinde yumuş yumuş ama ben 60Lık halini tercih ederim. Azim-Karar-Şartlanma-Prensip sonuç kusursuz. Ağzına sağlık valla ne diyeyim.

    YanıtlaSil
  14. valla helal olsun, en kocamanindan. cok cok tebrik ediyorum seni. insan nasil da hemen kendine heves cikarabiliyor di mi:) haydi darisi basimiza o zaman :)

    YanıtlaSil
  15. ben bu yazıda ayynı kendimi gördüm :) son iki sene içinde aldığım 8 kiloyu fazlasıyla 12 kilo olarak verdim kendi kendime. 8 ayda 70 kilodan 58'e düştüm az az, sık sık ve sağlıklı beslenerek, egzersiz ve yüzmeyle. isteyince oluyormuş değil mi. tebrik ederim :D

    YanıtlaSil
  16. Vay bee :) Ben de 2-3 ayda 10 kg veriyorum hep ama hiç bu kadar farketmiyor. Hatta belli bile olmuyor. Sonra pesedip bırakıyorum diyeti ve hoooop geri alıyorum o 10 kiloyu :)

    YanıtlaSil
  17. Supersin cnm.. iradenden dolayı tebrik ediyorum.. :)

    YanıtlaSil
  18. walla tebrikler iradenle süper bir görünüme kavuşmuşsun :))

    YanıtlaSil
  19. Tesekkur ederim Burcu :)
    encok yeni gardırobumu seviyorum şu an:D

    YanıtlaSil
  20. canım benim irade aslında tamamamen kendini şartlandırdığında bitiyo gidiyo tüm kilolar , harika görünüyosun , bende becerdim galiba aslındahamilelik sonrası 91 kilo olarak başladığım 1,5 yıllıkm rejim sürecini 69 da bitirdim derken 42 den 38 bedene düşüşteki farkı görsel olarak görünce tekrar gaza geldim ve tekrar rejime başlıyorum ::)))iraden ve azmin için tekrar tebrik ediyorum

    seniha

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....