26 Eylül 2009 Cumartesi

Pirate cookies..

2 deli gecenin 2sinde kurabiye yapıyoruz :)

hemde en korsanından...

Pazar Mehmet Alp'in korsan temalı 2.yaş günü için.



Seda'nın elleri :)

..ve benim ellerim.

Dikkatimi çekti fotolarda.. cidden ellerimiz bile benziyor. Ben küçükken annemle teyzemin ellerini birbirine çok benzetirdim. Hatta aynısı derdim. ikiside biz kardeşiz benzer demişti..

Eeeee Biz de kardeşiz :)

Ps: Bellek Kutusu makaron önerisinde bulunmuş gördüm. Kuzum diyet yapıyorum ciddi ciddi.. Ben yemiyorum yedireyim hesabı günlerdir araştırıyorum yapılışını bu meretlerin.. İlk makaron denemem yakında sevgili kutu nasiplenirsin belki :)

9 yorum:

  1. Çok kıskandım bende isterim doğumgünümde :)

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık çok güzel olmuş. kurabiye üstü süslemeleri dr. outiker mi yoksa şeker hamuruda var mı?

    YanıtlaSil
  3. Ben bu kurabiyelere göz koymuşken, bir de macaron'u duyunca iyice coştum:)
    İmza: Bakıyorum ağzın kulaklarına varıyor 7'de 7'lik Kutu:)

    YanıtlaSil
  4. ilk defa deneyecegim tutturunca paketini ofiste bil :)

    YanıtlaSil
  5. ikiziz biz :)

    gece saat 02:56 idi yattığımda, zaten sinirim tepemdeydi uyuyacak halim yoktu, iyi oldu bari iş çıkardık :) umarım nevra beğenmiştir...

    çınarcım sadece kırmızı bandananın üzerine nokta yapmak için kullandığımız beyaz benekler dr oetker, onun dışında herşey şeker hamuru

    YanıtlaSil
  6. ne kdr guzel olmus, elinize saglik :)

    YanıtlaSil
  7. kristal küre çok teşekkür ederiz. uğraşması pek bi keyifli oluyor bizim için. Çocuklarını o şaşkın ama mutlu yüzünü görmek için saatlerce uğraşmaya değer diyoruz

    YanıtlaSil
  8. iyi günler kurabiyenin gözlerini ne ile yapıyorsunuz

    YanıtlaSil
  9. :) Dr.Oetkerin Süsleme Glazürünü kullanmıştık. Ama siyah bantlı olan kısımları kakao ile yaptık

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....