1 Eylül 2009 Salı

Yağmur da yağmış zaten..

Pazar güneş en tepedeyken ve ben evde ders çalışırken karartı olmaya başladı, hemde parça parça.. Tülün ardından görebildiğim kadarıyla kuşlar uçuyordu. Açık pencereye koştum hemen. Kafam dışarıda gökyüzünü taradım... Yazın müjdecisi leylekler göç ediyordu :(

Kışa dönüş başladı dedim içimden gözden kaybolana kadar da izledim hepsini üzüntüyle...

Ve bu sabahta 05:55'te saatin alarmı çalınca dışarısının artık karanlık olduğunu farkettim. Üstüne üstlük birde yağmur yağmış.. Her zamanki İstanbul trafiği ve trafik kazaları vardı elbet..

Ya ben kış gelsin istemiyorum :( :(

7 yorum:

  1. uufff evet gelmesin kış
    bu sabah yağmura yakalandım ben de :(
    nasıl kasvetli hava bir görsen

    YanıtlaSil
  2. al benden de o kadar! ben de hep yaz ve bahar olsun istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar erken kalkıyorsun Pınar :/

    YanıtlaSil
  4. seda iyi kalka bildin.ben sabah üzerini örttüm çıkmadan :)

    Tibet'in annesi; aynen oyle hep yaz olsun hep bahar olsun

    Abuk Kraker genelde kalkamıyorum ama saat 05:55'e çalıyor :)

    YanıtlaSil
  5. 5.55 mi??? Duyunca bile fena oldum, kim bilir her sabah o saatte kalksam ne olurum!
    Bu arada gelmesin kış, kışı kış kışlayalım kampanyası başlatalım!
    İmza: Kışı, yağmuru, çamuru sevmeyen Kutu

    YanıtlaSil
  6. ühühühüüü zombi gibi dolanıyorum evde kutucum. Sırf soguk ve yağmur (yağmurdan oluşan çamur) sebebiyle Brezilya'da yaşamak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. ben de hiç istemiyorum kışın gelmesini, ne tesadüf!

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....