31 Ağustos 2009 Pazartesi

"30" Ağustos 2009

Sene 1979.. Yani TAM 30 YIL ÖNCESİ...

Daha ben portakalda vitaminken; annem telaş içerisinde koşturuyor ve 2-3 merdiven basamağını atlıyor. Akşamına yada ertesi gün sabahına sancıları başlamış. Soluğu hastanede almışlar elbet...

Ailenin en büyük oğlunun ilk çocuğu ve anneannemin ilk torunu TEDA dünyaya merhaba demiş...

Özellikle babaannem çok ama çok severdi. Kocadayıda öyle.(bunları hatırlıyorum çünkü hep soyulmuş çekirdekleri ve 100 lirayı ona 10 lirayı bana verirlerdi.. Ben okula başlayınca alabilecekmişim) Babaannem "içimi yarın koyun oraya sedayi hic canım yanmaz yavrumun yavrusu" dermiş. Annem anlatır hep babanıda Seda'yı da bir başka severdi diye..

Herkes onu bir başka sever ama ben bambaşka... Kimseyle paylaşamam. O sadece benim ablam... (İlgililere de duyrulur...)

Eeeee 30 yıl geçmiş ama sorun asla 30 oldum demez.. Yıllardır 27 yaşında :)
Asla yaşlanmaz.. Aslaaa....
Ablacıııımmm nice 40 amaaann.. işte 30 lara... :)

Senin için yaptıklarım;


Mesleğin ile örtüşsün istedim

Kesmen için..



Hangisini en çok sevdin :)

3 yorum:

  1. muahahaahhahaahaah
    çok köpeksin sen yaaaaa
    ba yıl dım
    :)))))

    YanıtlaSil
  2. Süpermiş bunlar;)
    Not: Koltukların yerini hala değiştirmediğin için minnettarım:D

    YanıtlaSil
  3. ehhehehe bende cok begendim herbirini yapasim geldi walla.

    reca efeeemm ne demek :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....