14 Ağustos 2009 Cuma

Geçmiş olsun Bal'ıma


Kuzenimin 1,5 yaşında kızı Naz (ama ben Bal diyorum :)) böbreklerinde olan bir problem sebebiyle ameliyat oldu. Dün işten çıktıktan sonra gittim ben. Annem benden önce gitmiş. Teda herzaman ki gibi en son gelen oldu. Yolu da bulamayacağı için 3 silahşörler karşılamaya gitmişler..

Odaya anne - baba ve anneanne dışında kimseyi almıyorlar. Bence en doğrusu da bu. Çocuğu her gören sevecek öpecek.. Enfeksiyona davetiye apaçık.. Odası 1.katta olduğu için camdan görebiliyoruz, öpücük gönderiyorum utanıp yüzünü kapatıyor hemen zilli... Dil çıkartıyorum gülüyor sonra ellerini gösteriyor.. Serum hortumlarını çıkartıyormuş. Komple eline bantlamak zorunda kalmışlar..


En çokta sonda mavzusuna güldüm. Anne çalışıp tüm gün halam baktığı için herşeyi öğretmiş tabii..


Sondayı takmışlar bücürün çişi gelmiş
- ananee çiişşşş
- tamam yap kızım
- ananee çiiiiiişşş
- afferim kızıma bak söylüyor.. hadi yap bakalım
- çıkkaaarrrttt (yapışkanı göstererek..)
- tamam kızım yap çıkarıcam
- çıkkaaarrtttt (canıda yandığı için herhalde ağlaya ağlaya yapmış çişini)

Allah’a çok şükür iyi geçmiş ameliyat.. Her ne kadar 3 saat sürer bilgisi verilip 5,5 saat sürmüşsede şu an iyi durumda. Artık daha sağlıklı büyüyecek...

4 yorum:

  1. Çok büyük geçmiş olsun Pınar'cım, Naz bir an önce iyileşir umarım.

    YanıtlaSil
  2. Allah sağlık sıhhatini eksik etmesin bundan sonra. Maşallah; güzel olduğu kadar güçlüymüş de :)

    YanıtlaSil
  3. inşallah çok çabuk iyileşecek :)
    çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Çok büyük geçmişler olsun.Allah bir daha göstermesin.(AMİN)
    Ziyaretinize çok sevindim.İadeyi ziyaret yapayım dedim.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....