12 Ağustos 2009 Çarşamba

Kurabiye kalıpları buldum yine

Pazar öğlene doğru kalkında kahvaltı faslı uzadı.. Eeee sonrasında da evde oturmak olmaz. Cadde bizi bekler.. Yürüdük, baktık, yine ayakkabı aldım ve Şarap kadehlerimiz kırıldığı için yenilerini alalım dedik.

Paşabahçe'deyiz.. Müthiş kadehler var ama 1 kadehede 15tl veremem el insaf. yine kıracağım nasılsa :)

Gözüme hemen yan tarafta kutular ilişti bir baktım kurabiye kalıpları :)
kelebekli ve çiçekli olanlardan bir kutu attım hemen sepetime. Üst rafta büyük silindir içerisinde alfabe(45-TL), küçük silindir içerisindede rakam kalıpları (galiba 25-30-TLidi)var. Kurabiye kalıbı arayanlaaaarrr bilginize...

Arabalar, motorsikletler, yıldızlar, çiçekli kelebekli olanlar.. ne isterseniz.

Ps: Ben Şaşkınbakkal Paşabahçe'de gördüm.Diğer paşabahçelerde varmı bilmiyorum

Paşabahçe Mağazaları için tık
Paşabahçe Sanal Alışveriş için tık

4 yorum:

  1. hadi yapalım o zaman kalıplarla bir sürü şey :)

    YanıtlaSil
  2. cumartesi bekliyorum o zaman..
    cupcakeler sen gelene kadar hazir ve nazir olurlar...

    YanıtlaSil
  3. aaa ben de aldım onlardan ( ilk kalıplarım)
    alfabeler 29 'a mı ne inmişti ama çok inceler üzerinde çalışamam diye almadım
    sen memnun kaldıysan ben de alayım hemen :)
    rakamlardan aldım 12 TL'ye, happy family vardı anne baba kız ve erkek çocuk araba köpek 23 TL
    bir de demlik şeklinde olanlardan aldım 9 TL

    YanıtlaSil
  4. ben eminönünden almıştım ama bilseydim orada olduğunu o kadar uzağa gitmeye gerek kalmazdı.

    İleride bir pastane açarsam alırım :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....