27 Ocak 2010 Çarşamba

Her türlü ulaşım aracını kullanabiliyorum demiştim..

Beyoğlu çıkarmasında tramvayı kullanırken yazmıştım. Sanırım çocukluktan olsa gerek alışkanlık..

4 veya 5 yaşımdayken.. En önde her zaman ki gibi ben.. Arkamda Teda.. En arkada düşme ihtimalimize karşı hazır bekleyen komşumuz Volkan abi..

Deli gibi kayardık bu yokşutan.. Dün akşam amcamın facebook profilinde gördüğüm resimleri kıskanmıştım. Yine diz boyu kar varmış ve kızak yarışı yapılmış..

Bu resim eskilere götürdü beni..

3 yorum:

  1. çok güzel bir çocukluk geçirdik çoook
    ne kadar teşekkür etsek az anne babaya :))

    YanıtlaSil
  2. ewet.. :)
    iyi ki varlar..hep te olsunlar..

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlenceli gözüküyor:)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....