13 Ocak 2010 Çarşamba

Sükûnet...

Bekliyorum...
.
Sabırsızca...
.
Nihayet...
.
Yakındaaaaaa....

6 yorum:

  1. Gülüm sende de ummalı bir bekleyiş var. Desene hayat bekleyerek sona erecek...

    YanıtlaSil
  2. Yahuu trakyalımısın lazmısın anlamadım. "H" harflerini yutuyosun..

    Şekerim ofiste desibel bayaaa bi yüksek olunca kulak zarımın patlama ihtimali gündeme gelebilirdi ki çok şükür artık oyle bişey olmayacak :)

    YanıtlaSil
  3. Ya biliyorsun pınarcım on parmak ve çok hızlı bir şekilde yazdığım için klavyede ''h'' harfi basmamış anlaşılan yoksa 24 ayar lazımdır....

    YanıtlaSil
  4. :) gördük gördük metroda kemençe çalan abinin yanında nasıl tepindiğini.. piliyruuukk

    YanıtlaSil
  5. bende sabırsızlandım ama merak ettik hadiii

    YanıtlaSil
  6. yok yok yakında koskoca ofiste tek başıma sakin sakin çalışacağım onu bekliyorum çınar :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....