12 Nisan 2010 Pazartesi

Yeni yeni..

1-2gün gergin olsamda kısa sürdü atlattım çabucak.. Zamanında çok çok üzüldüğüm şeyleri yutmak hiç olmamış gibi davranmak bana göre değil... Yapamıyorum malesef ki..

Şimdi ise takmıyorum.. Çünkü sadece kendimi yıpratıyorum öyle olunca. Kötü şeyleri kısa geçiyorum şimdi.

Güzellikler / değşiklikler oldu geçen hafta içinde.. Oysa sadece şaka ile başlamıştı sonra ciddileşti. Süreç tamamlansın yazacağım en kısa sürede. (+1 tane daha yazılacak madde daha işte!)


O kadar çok şey birikti ki yazılacak.. Unutmamak gerek yazmam gerek diyorum ama yazamıyorum.. Fırsat bulamıyorum..


En acilinden bir netbook almalı birde vıınnnn! yolda sıkıntıdan patlamaktansa yazarım en iyisi diyorum..


3saatlik uyku ile uyurgezer moddayim.. Mesai bitse kendimi servise atsam diyorum hemen uyumak için.
Yarın dünden daha güzel olsun :)

2 yorum:

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....