12 Ağustos 2009 Çarşamba

Kurabiye kalıpları buldum yine

Pazar öğlene doğru kalkında kahvaltı faslı uzadı.. Eeee sonrasında da evde oturmak olmaz. Cadde bizi bekler.. Yürüdük, baktık, yine ayakkabı aldım ve Şarap kadehlerimiz kırıldığı için yenilerini alalım dedik.

Paşabahçe'deyiz.. Müthiş kadehler var ama 1 kadehede 15tl veremem el insaf. yine kıracağım nasılsa :)

Gözüme hemen yan tarafta kutular ilişti bir baktım kurabiye kalıpları :)
kelebekli ve çiçekli olanlardan bir kutu attım hemen sepetime. Üst rafta büyük silindir içerisinde alfabe(45-TL), küçük silindir içerisindede rakam kalıpları (galiba 25-30-TLidi)var. Kurabiye kalıbı arayanlaaaarrr bilginize...

Arabalar, motorsikletler, yıldızlar, çiçekli kelebekli olanlar.. ne isterseniz.

Ps: Ben Şaşkınbakkal Paşabahçe'de gördüm.Diğer paşabahçelerde varmı bilmiyorum

Paşabahçe Mağazaları için tık
Paşabahçe Sanal Alışveriş için tık