31 Ocak 2009 Cumartesi

22 Ocak 2009 Perşembe

Beyoğlu - Ocakbaşı - Arkadaşlar - Eğlence - Bol Kahkaha..

Geçen hafta planlanan, Alper'in prgoramına uymaması sebebiyle ertelenen ocakbaşı'na gitmemiz en nihayetinde dün akşam gerçekleşti. Kadro Alper Aktop, Alper Dil, Can, Dilruba ve ben'den oluşuyor.

Kebaplar, ciğerler, kanatlar söylendi yenildi içildi.. Malum bu saydıklarımdan hiçbirini yemem ne işin var kebapçıda - ocakbaşında sorularına maruz kalsamda arkadaşlarımı yanlız bırakmadım :)
Muhabbet kahkaha eksiksizdi...

Ne yediğime gelince... Lavaş, közlenmiş biber ve domates :))

Gözlerimden yaş gelene kadar güldüğüm masadan 23:00gibi kalktık 3kat aşağı ineceğiz. En önde aktop 2kat indik (telefonu kulağına yapışmış kimseyi duymuyor tabiii..) 1.kattan çıkacak cama doğru yürüyor.. Garsonlardan biri abi bi kat daha var diyor ama bozuntuya vermeden ani bir manevrayla dönüp hiç bişey olmamış gibi giriş kata iniyor... Biz merdivenlerde yıkılıyoruz.

İstiklalde yürürken Mado'nun önünde geldiğimizde Dilruba ile gözgöze geldik "Hatırlıyormusun burayı" dediğimde aynı anda "Nevraaaaaa" diyoruz ve kahkalar yükseliyor. (Bahsi geçen kişi sırf fotoğraf karesinde yer alabilmek için elindeki dondurmanın sosunu üzerine dökmüştü)

Kahve içmeye benim için Beyoğlu klasiği olan Mandabatmaz'da alıyoruz soluğu. Can hiç duymamış niye mandabatmaz diyorlar ki sorusuna, Aktop görürsün gidince köpüğü diyor. Ben köpüğü çok manda bile batmıyormuş diyorum :))))

Kahveler içiliyor. Can'da kahveyi beğendi hepimizin keyfi yerinde. Evlere dönmek için meydana doğru çıkıyoruz bu sefer.

Beyoğlu Hayal Kahvesi'nde Hale Caneroğlu konserine gitmeyi planlıyoruz. Mızıkçı Dilruba "yaaaa 90'lar partiye gidelim" diyor. Geçen seferki organizasyonu kaçırdı tekrarını istiyor çakal :)

En kısa zamanda konsere gidiyoruz ;) ben kandırıcam herkesi :p




















20 Ocak 2009 Salı

İstatistik mi okusaydım diyorum¿¿¿

Excel, formuller, % oranları, bütçe, giderlerin ayırımı, marka dağılımları.... Nerye kadar¿
Yıllık bütçeyi önce departmanlara !
Sonra personele
En son markalara ayır!
Sonra herbirinin % oranlarını hesapla!
Marka m2 lerini hesapla!
Sonra herbirinin % oranlarını yine hesapla!
Gider bütçesinden virgülü noktasına rakamları taşı
Ecxel de çarptır böldür
Ekran karşısında uyuma!!!
!!Kahve iç!!!
Sonra deli saçması programa copy-paste yap
Kaydet
Rakamları ay ay kontrol et
En son toplama bak 0,001 bile fark olmamalı!!!!
gözlerim acıyor :(
sinirliyim (hııırrrrr)
Bunladım!

Kafeinsiz geçmez!

Bugün sinirliyim. Bu sinir kafeinsiz geçmez...!!!


Kahve isteyen????


Boy boy var hepimize yeter ;)



12 Ocak 2009 Pazartesi

Öfff... Pöööffff...

Pazartesi günleri çalışmak istemiyorum :(
Uykum var...
Güzel bir h.sonundan snr sabah 6'da uyanamadım/uyanmak istemedim.
Serviste uyuyamadım.
2009 bütçesi sisteme aktarılacak ve TEK TEK marka marka (kabus gibi)

10-11 Ocak 2009 kısa kısa...

Çok eğlendim çok güldüm bu hafta sonu.

Cumartesi öğlene kadar çalışmış olsamda öğleden sonra Dilruba ve ben, iş ailemizden ayrılan müdürümüz Evlan Hn. ile buluştuk Cadde'de. Özlemişiz bunu farkettik. İlk buluşma kız kıza oldu ama 2.sine kalabalık bir buluşma organize ederiz artık dedik. 2,5-3 saatin nasıl geçtiğini anlamadık. Saat 20:00'ye doğru eve döndük.


Sabah daha doğrudu öğlende kalkıp kahvaltımızı yaptık. Dilruba'yı dayısına bırakıp bizde minik ela'yı görmeye Onur reise geçtik. Aman bir büyümüş bir büyümüş. kilo almış boyu uzamış.

Ela'yı ilk defa kucağıma aldım...

 Biraz yüzünü ekşitti hemen "Onuuurrr ağlıcak buuu" dedim. Daha çok gülüyorlar. Bir yandan onlara söyleniyorum dalga geçmeyin yaa diye bir yandan Ela'yı inceliyorum ne yapacak diye.

çok geçe kalmadan çıktık evimize döndük...Ama çok şeker olmuş. Maşallah.

İşte fotoğraflar...


Cadde'de Kahve Dünyası'nda













 
Kuzu'yla ben :)



















Yastık altına bişeyler saklanmış... Rüyada kim var acaba...











Ela...(Maşallah)

9 Ocak 2009 Cuma

Nevra neden doymuyor¿

Öğlen yemeğimizi yedikten sonra dışarı çıktık Nevra sigara içerken biraz laflayalım diye... Gördüklerime inanamadım.. Nevra Doymamış! Yemekhanenin arka kapısından yemek istiyor. Kapıyı yumrukluyor.
Daha yorum yapamıyorum...

7 Ocak 2009 Çarşamba

Çalışma Günlerinin Ortası

Bugünü seviyorum...
Hem doğduğum gün hemde hafta sonunun habercisi..
Yapacak çok şey var evde ve haftanın kalan günlerinde...

Akşam maç var gitsem mi gitmesem mi¿ Kararsızım
Perşembe akşamı tanışma-tanıştırma = arabuluculuk yapılacak :)
Cuma akşamı da bir değişiklik olmazsa 3kişilik bir yemek yenecek,
Cumartesi iş çıkışı caddede kız kıza kahve dünyasında kahve içilip fondü yenilecek,Dilruba bizde kalacak scrabble partisi yapılacak :)
Pazar sabahı ekibe Nevra dahil olacak Saray'da full+full kahvaltı yapılacak

Güzel bir hafta mı oluyor ne

6 Ocak 2009 Salı

Ohhhh gittim gördüm

Açıldığından beri gideyim gideyim dedim kısmet bugüneymiş :)


Dilruba'm ile gidelim dedim. Dün akşam ofisten çıkmadan sordum. Coşa coşa benden hevesli tamaammm gideliim hemen yarın dedi.

Kararlaştırdık! gidiyoruz o zaman..

Çok güldük hatta karnıma ağrılar girdi...


Efendim şöyle başliiimm sırayla.

Nevra da katılacaktı bize ama annesi ambargo koymuş tırstı gelemedi. Bizde servisle indi bindi yapmayalım Tolga Bey'e soralım belki bizi bırakır dedik. Sağ olsun kapısına kadar bıraktı. Teşekkür ettik, kolkola girip koşa koşa içeri atladık...

Yürüyen merdivenleri aştık yemyeşil ormanda kelebeklerin içinde bulduk kendimizi. aaaa aaaa diye şaşarken;


Dilruba - ay bu hreket edermiiii dediği anda dev timsah hareket ederek sesler çıkarmaya başlayınca gözlerini patlatarak kolumu sıkmaya başladı.


yahu bu kız korkmaya bile korkuyor :)))))

burayı atladık içeriye doğru ilerliyoruz sevimli balıkları gördük camın içerisinde olduğu için tehlike arz etmiyorlar dolayısı ile. Dilruba'mla çok iyi anlaştılar :)

arka tarafta 2 fil var. temkinli yakşalıyoruz bu sefer. yine aynı soru geliyor veee zamanlama müthişşş.. Aynı anda fillerde hareket ediyor... Dilruba elinde şemsiyeden bozma silahı neredeyse filleri dövecek salllııyorrda sallıyor yaaaa yaaaa diyerek :)


bu anları gülmekten çekemedim bir ona yanıyor ve yaka paça dışarı atılmadığımıza seviniyorum... yazarken de hala gülüyorum...

Güzel dostluğun, zaman paylaşımın ve nefis dondurma için çok çok teşekkür ederim Kuzu...

İyi ki varsın ortak ;)


aaaa resimler miii???


unutmadım...


İşte burada

Tatilya'da ki Masalci ağaç sandim ama diiill :(



















Dilrus'un balıkları :)




















Meşhur Filler
















Nevra evden kaçmış son anda bize katıldı :))))
















5 Ocak 2009 Pazartesi

Nihayet gideceğim...

çok'lar çok kullanılacak...

tarif edeyim bilin bakalım

Çok uzak,
Çok renkli,
Çok ilginç,
Çok güzel,
Çok eğlenceli,
Çok fresh,
Çok sulu,

ayrıntıları detaylı şekilde yazacağım...

Pek yakında buralarda :p

Vosvos'umu özlediiimmm :(


Pazartesi sendromu içerisinde geldim şirkete. Sabahın 6'sinda kalkıp Bostancı-Haramidere arasında yollarda mekik dokuma ızdırabı devam edecek 6gün daha diye söylene soylene... Az önce Ayten aradı.

kısa diyalog sadece 2cümle ile son buldu...

-Bilmiyorum ilgileniyormusun hala ama bir vosvos geldi

-Kapat hemen geliyorum.


uçuk mavi. gıcır gıcır şeker ötesi varlık. Müşterinin arabasıymış. Arabayı gören Pınar bak bak vosvos geldi diyor. Aklıma Zilli geldi hemen :( ayrıldık ama biz. keşke ayrılmasaydık diyorum bazen. bazende iyi oldu kim bakacak onun dilinden anlayan bir Salih usta var her seferinde de rica minnet yapılmaz ki diyorum.


Zilli kim diye merak edenler...


İşte zilliiiii







2 Ocak 2009 Cuma

Kızlar için.. !

Kızlar, kızlar, kızlar....

2006 yılının sonlarından bugunlere geldik. 2,5 yıldır kopmadık kenetlendik. İyi günde de, kötü günde de omuz omuzaydık. İş’ten ziyade hayatımızı paylaşıyoruz. (Burak’tan çok sizi görüyorum yahu insaf :p) Bu güzel dostluğunuz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum... Aklıma geldikçe dilimi ısırıyorum nazar değmesin diye :)

2009’da yine kol kola olmak dileğiyle...

Birde hepiniz için ayrı ayrı dileklerim var

Sırasıyla,



*** (Bu Flash haberdir Dikkat) Yelda’m 2009’da sağlıklı bir Jr. Yelda bekliyorum(z). 8. hafta bitti artık 9.haftalık oldu bebişimiz.
“Kızlar teyze oluyoruuuzzzzz”




*Veda; artık sana sarılacak bir sevgili bulmanı diliyorum...





*Tuba; 2009’da seni nişanlı göreliiimmmm... *Gül; yeni terfi aldın ama 2009’da boş durma teyze olalım






*Ayten; uzatmalı nişanlın ile artık evlen...





*Okşan; tezkere çabucak gelsiiinnnn.....




*Tuğba; 2009’u bebek yılı ilan ettim :)





*Sevilay; sendende bebek bekliyorum sana benzerse böyle olur :)












*** Nevra; senin için dilekler dilesem de, adaklar adasam da farketmiyor. Koskoca yıl bir sevgili bulamadın... Pes doğrusu... Bari bu yıl evde kalma...! Kullanacağın malzemeler hazır canım.






Buyur...







*Dilruba'm sana sadece sabır diliyorum :)





Öpüldünüzzzz...









Yeni Dilek...(ler)

Yeni yılın herkese önce sağlık, sonra para daha sonrada mutluluk getirmesini diliyorum.

Kendim içinde... (madde madde yazayım ben en iyisi)

  1. Ailemde sağlık sorunu olmasın
  2. Eh arabamda olsun
  3. İşimde problem olmasın
  4. 2009'da bir yurt dışı turuna gidelim artık.
  5. FB şampiyon olsun
  6. Türkiye Kupasını bu yıl alalım.
  7. Yazın Symi'de tatil yapalım.
  8. Loto'dan para bana çıksın :)
  9. Kızlarla planlarımızda olan Kapadokya ve Safranbolu turumuzu gerçekleştirelim.
daha varda çok uzun sürecek yazamayacağım... haaa birde bunların gerçekleşme ihtimallerini hesaplamadım. bazıları kolay bazıları zor tabii.
Yeni yılın ilk iş gününde çalışmaya devam...