20 Ocak 2009 Salı

İstatistik mi okusaydım diyorum¿¿¿

Excel, formuller, % oranları, bütçe, giderlerin ayırımı, marka dağılımları.... Nerye kadar¿
Yıllık bütçeyi önce departmanlara !
Sonra personele
En son markalara ayır!
Sonra herbirinin % oranlarını hesapla!
Marka m2 lerini hesapla!
Sonra herbirinin % oranlarını yine hesapla!
Gider bütçesinden virgülü noktasına rakamları taşı
Ecxel de çarptır böldür
Ekran karşısında uyuma!!!
!!Kahve iç!!!
Sonra deli saçması programa copy-paste yap
Kaydet
Rakamları ay ay kontrol et
En son toplama bak 0,001 bile fark olmamalı!!!!
gözlerim acıyor :(
sinirliyim (hııırrrrr)
Bunladım!

2 yorum:

  1. şöyle diyelim o zaman ;
    istatistik eğitimi almamana rağmen bu saydığın işleri başarıyla yapmana kocaman bir alkış
    :)

    YanıtlaSil
  2. ehueheuheu tamam da...
    malesef halâ bunları göremeyen var. bende gözlerine soka soka düzelttirdim :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....