12 Ocak 2009 Pazartesi

10-11 Ocak 2009 kısa kısa...

Çok eğlendim çok güldüm bu hafta sonu.

Cumartesi öğlene kadar çalışmış olsamda öğleden sonra Dilruba ve ben, iş ailemizden ayrılan müdürümüz Evlan Hn. ile buluştuk Cadde'de. Özlemişiz bunu farkettik. İlk buluşma kız kıza oldu ama 2.sine kalabalık bir buluşma organize ederiz artık dedik. 2,5-3 saatin nasıl geçtiğini anlamadık. Saat 20:00'ye doğru eve döndük.


Sabah daha doğrudu öğlende kalkıp kahvaltımızı yaptık. Dilruba'yı dayısına bırakıp bizde minik ela'yı görmeye Onur reise geçtik. Aman bir büyümüş bir büyümüş. kilo almış boyu uzamış.

Ela'yı ilk defa kucağıma aldım...

 Biraz yüzünü ekşitti hemen "Onuuurrr ağlıcak buuu" dedim. Daha çok gülüyorlar. Bir yandan onlara söyleniyorum dalga geçmeyin yaa diye bir yandan Ela'yı inceliyorum ne yapacak diye.

çok geçe kalmadan çıktık evimize döndük...Ama çok şeker olmuş. Maşallah.

İşte fotoğraflar...


Cadde'de Kahve Dünyası'nda













 
Kuzu'yla ben :)



















Yastık altına bişeyler saklanmış... Rüyada kim var acaba...











Ela...(Maşallah)

5 yorum:

  1. Biraz geç oldu ama .... :(

    Kuzumcum Pinoşşum :)

    Öyle güzel bir haftasonuyduki şu sıralar gerçekten çok ihtiyacım vardı iyi geldi mükemmel ev sahipliğiniz için çok teşekkür ederim . Ancak Burakçığım Sedayla ikimizi bir arada idare edemiyorsun :( bu sefer pek ihmal ettin beni :(

    Şaka bir yana sizi çok seviyorum şakarcan ailesi ama Sedacığım olmasa okadar da keyifli geçmezdi :):) Evinizde misafir olupta fenerbahçeli olmayan biri zor yani kendimi nasıl korudum bilemiyorum 2 gün etkisi geçmedi evime gittim hala Fenerbahçe marşları söylüyordum beyin yıkıyo bunlar anacım :):)

    " Seni sevmek deli gibi yürek ister

    Bu kalpler birtek sende titrer

    Bir allahım olsun birde sen ol

    Feeeneerrrrrrrr :):) ""

    Yıkadılar beynimi yıkadılar ........

    YanıtlaSil
  2. diLRuş dedi ki...
    Buarada haftasonuna ait tek şey pınarlar ve fenerbahçe değildi tabiki ...

    Dünya güzeli sevgili müdürümüz Elvan Hanımla buluştuk , herzamanki gibi gözlerinin içi gülüyo ve herkese selamı var arkadaşlar biran önce hepbirlikte toplanalım bizde doyamadık zaten :):)

    YanıtlaSil
  3. kalacak ev arayan bir kıza gecenin o saati kapısını açan çifte teşekkür ederim
    amaa böyle baskın yapılır :)
    bi dahakine planlı programlı olsun, yemek yiyelim birlikte :)

    YanıtlaSil
  4. ay diloşum kıyamam
    ihmal eder miyim seni hiç:P
    bir dahakine daha özel ilgi gösteririm merak etme sen:D

    YanıtlaSil
  5. Bizim içinde çok güzel bir sürprizdi tedaaa :)

    Bende seninle yatağımı paylaştığım için teşekkür etmeyi unuttun heralde :) sona kalan dona kalır misali yemek ziyafetimizi kaçırdın dediğin gibi bir dahakine hatta en yakın zamanda programlı yapalımda yemeğimizide yiyelim güzelce oturup sohbetimizide edelim . ...

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....