13 Mart 2009 Cuma

Benim ablam bir melek :)


Sabah aradim "ihtiyacı olan biri için bana mont lazim, çok pahalı olmayan ama yağmurlu havada giyilebilen cinsten olsun. Sen bulursun" dedim. "Tamam bakarım ama evde babama aldığım bedeni küçük gelen mont var değiştirmedim onu al ama olur mu ki" dedi. Beden tahmini yürüterek olur kararı aldık :)

Teda ne yaptı

> 1 dk.dan az sürede sonuca gitti...
> mağazaya gitmeden sorunu çözdü...
> melek olduğunu bir kez daha kanıtladı...


Pınar ne yaptı¿
> eve birini yolladı...
> montu aldırdı...
> sahibine teslim etti...
> Herkes mutlu oldu...


2 yorum:

  1. canımsın sen benim
    gözlerim doldu okurken :) sende meleksin en düşüncelisi, en merhametlisi hemde

    ama yardımın saklı kalanı makbul, gerçi sende detay vermemişsin iyi etmişsin :)

    aferin sana

    YanıtlaSil
  2. yok yok melek olan sensin.. kısaca yazdım :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....