19 Mart 2009 Perşembe

Söz vermiştim ;)

Newra'ya söz vermiştim önceden kurabiye yapacağım diye. Kaç gün geçti unuttu tabii.. Biri yer biri bakar olmasın diye hem Newra hemde Okşan'a birer kutu hazırladım :)

Kutuları gösterdiğimde şaşırıp hemen açtılar. Okşan kutuyu açarken kokluyor, Newra ise çoktan açmış yemeğe başlamıştı. Bi yandan da "ooff harikaa bi daha ne zaman yapıyosun¿" demeyi de ihmal etmedi tabii..































Ps1: kutuların pdf formatını bir blogta bulup pc'ye indirmiştim ama hangisiydi hatırlamıyorum
Ps2: kurabiyenin tarifi için " cafefernando "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....