16 Mart 2009 Pazartesi

Cuma'dan Pazar'a

Cuma
İş çıkışı önce Kalamış Divan'da Şarap-Peynir, sonra da maç'taydık. 2.dk da Carlos'umun enfes golü ile sevindik. Formayı sırtına geçiren her tezahürata katılan (önceden ben hepsini ezberlettim tabiii) cadı yok yok evde izlemekten çok farklıymış hep gelelim dedi. Son dakikalarda gelen beraberlik ile üzüldük tabiii. Uğursuz geldin işte desekte Burak'la itiraz üstüne itiraz ben geldim 2.dakikada gol oldu bee diyede çirkinleşti :) (Bir misafirimiz daha vardı -ki uzun zamandır bi maça gidelim derdik. Kısmet o güneymiş... )
Maç çıkışı Fenerium'da Coco ile karşılaşmazmıyım... Sarıldık zıpladım ilkokul çocukları gibi. Deli işte.. Misafirimi söyleyince yengeç yengeç kenardan kaçtı tabiii.. Dur ben karşılaşmıyım ayıp olur diye :)

Yorgun argın eve gidip öylece sızmışım...


Haa unutmadan işte Fenerbahçeli Dilruba...
(Artık aksini iddaa edemezsin sanırsam.)





bizbize...



 

4 yorum:

  1. :) walla ben su anda uyumamak için zor tutuyorum kendimi. o derece yorgunum...kahve içmem gerek hemde bolca

    YanıtlaSil
  2. Valla gittiğim en güzel maçtı ( zaten ilk maçımdı )
    " Bir tek sana tutuldu bu kalpler
    Sevdanın uğruna tanımaz hiç engel
    Bizim için heves değilsin sen FENER
    Aşkın bize yeter .. :) "

    Benim uğursuzluğum değil ya totem bile yaptım ellerimi bağlayıp hem uğursuzluksa tek benim değil misafirinizde var dı onunla paylaşalım uğurszluğu :) beni tek götürün bak neler oluyor ...

    Amaaa yakışmış dimi forma ???

    YanıtlaSil
  3. :) tamam tamam öyle yaparıs
    ee asil forma herkese yakışır :)

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....