15 Aralık 2009 Salı

Hepsiburada.com RELAZETİ...!

Hepsiburada'dan bir ürün aldım 07.12.2009 tarihinde. 11.12.2009'e kadar tedarik aşamasındaydı. 5gündürde kargolama aşamasında. Arıyorum ulaşabildiğim bir yetikili yok.

Telefonlarına "Operatör meşgul daha sonra tekrar arayın" diyebilen bir şirket burası..

Ulaşabilirseniz santral operatörünün algılama yetisinin olmadığını anlayabilirsiniz...

20dakika müşteri hizmetleri yetkilisi bekleyipte, en nihayetinde biri ile konuşabileceğimi ümit ettim. "Ürün aldım 9 gündür kargo gelmedi ilk 5 gün tedarik sürecindeydi. Son 4 gündürde kargolama aşamasında bekliyor ne kadar çok parçası varsa artık paketle paketle bitmedi dedim"
"Ben lojistik birimimize not ileteceğim" dedi..

Bu kadar yani.. Herşey bitti. Ben yine bekleyeceğim. Kargo ne zaman gelirse..

Sitede tedarik aşamaları bilgileri size mail ile gönderilecektir diye yazıyorlar. Ama arayan, bilgi veren, mail gönderen yok...

Yetkili kişinin ismini veriyorlar ŞENAY KAYA ama irtibat telefonu, mail adresi veren yok!!!

Bizim hizmet kalitemiz çok iyi imajı veren şirket... B.KTAN!! bir hizmet kaliteniz var!!..

İmkanım olduğunca, elimden geldiğince bu boşvermişliğinizi ve umursamazlığınızı anlatacağım kötüleyeceğim

İnşallah en kısa sürede hepiniz işsiz kalırsınız..

HEPSİBURADA.COM'DAN ALIŞ-VERİŞ YAPMA! YAPTIRMA...!!!