3 Aralık 2009 Perşembe

Zor kısım bitti.. Şimdi bekliyorum

Şu son 2 hafta tam gaz süren hazırlıklarım bitti. Onay aldım, ödemelerimi yaptım, biletimi aldım şimdi kargomu bekliyorum..

Heyecanlımıydım¿ Evet..
Ya olmazsa wallahi üzülürüm diyordum.. ama hiç bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim..

Bu büyük şirketin bir çalışanı olmam, bu fırsatı değerlendirmem gerektiğini hazır izinde verdiğini ve kesinlikle gitmemi söyleyen bir partonum var...

Gerçekten ama gerçekten bir kez daha burada işe girmek ile ne kadar doğru bir karar verdiğimi ve ne kadar şanslı olduğumu düşündüm.. Kendi kendimi tebrik ettim.

Müthiş bir güvenlik taramasından geçip üst katta ki salona gittim sıramı bekledim..
Kaç yıldır bu şirkette çalışıyorsun?
Cevap : 6
toplam 6 soruya cevap verdim vizeyi aldım.. Evraklarımı kontrol bile etmediler.. (Gördüler tabii benim gibi güzel hatunu :)))) kim aksini düşünebilir ki...)

1 Şubat'ta yolcuyum kısmet olursa..

Nereye mi¿

opppsss! :)

6 yorum:

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....