23 Aralık 2009 Çarşamba

Ela 1 Yaşında

Gecikmiş bir post bu aslında..

27 Kasım'da not edilmeliydi..

Daha dün gibi gözümün önünde hastaneye koşturmamız.. Eve gelişi, minicik parmakları, buruşuk bacakları, portbebesine nasıl sığacak konuşmaları..
Şimdi elinden tuttuğunuzda yürüyebiliyor. Tek tek kelimeleri, yaşını adını söylüyor.. En önemlisi bana Teseeee diyor :) eriyorum o anda..

En son tam kapıdan çıkarken Dilek "çağır kızım teyzeni"dedi. Sıpa "Tesseeee deeee" demezmi.. Ben erirken Burak çatladı :)

Doğumgününü 2 hafta rötarlı kutladık ama o günde Burak'a amca dedi :)
Aaa birde hediye olarak aldığımız sallanan sarı lacivert renkli filini çok sevdi. Üstünden indiremedik desem yalan olmaz.
Resimler...



Duvar süsleri...


Pastası

Benön Familiy
 


Hediyemiz... Sallanan fiil..(Renkler dikkat)

2 yorum:

  1. maşallah kuşuma, o anne babasıyla olan fotoda nasıl güzel gülmüş, o tacını tutan el ne kadar zarif :))) bi daha diyorum "maşallah" :)
    hep böyle mutlu, sağlıklı yaşlar olsun...

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....