17 Aralık 2009 Perşembe

Yeni Oyun - Prömiyer - Bu gece - Yakışıklı - Kim¿ - Abim!

Abim dedim ama öz değil. Eniştemin yeğeni. En son annesinin cenazesinde görüştüm ben ama Seda Nişantaşı'nda hep karşılaşıyormuş. (Şans işte bi bana görünmez böyle.)
.
Yeni bir oyunu var Duru Tiyatro'da.. Bu akşamda Prömiyeri yapılıyor.


"Ay Tedirginliği" 2001 yılında Afife Ödülleri'nde Özen Yula'ya Cevat Fehmi Başkut Yılın En Başarılı Oyun Yazarı ödülünü kazandırmış.

Başrollerde Sezin Akbaşoğulları ve Bekir Aksoy var..

Dün konuştuk Seda ile tez zamanda gidile dedik..

Duru Tiyatro Aylık Program için TIK
Adres için TIK

İletişim : Caferağa Mah. Dr. Esat Işık Cad. No:84 Moda Kadıköy/ İSTANBUL
Telefon : 0216 338 56 36 - 46

5 yorum:

  1. gidelim gidelim gidelim
    mutlaka
    :)

    YanıtlaSil
  2. Kadıköy'de rastlıyorum sürekli aifşlerine.
    Gidilmeli bir ara.

    YanıtlaSil
  3. Dün servisle Merro marketin önünden geçerken gördüm bende :)

    YanıtlaSil
  4. güzel bir oyun olacak sanırım.
    mutlaka izlenmeli

    YanıtlaSil
  5. evet Şıkella güzel olacaktır da organize olamadık hiç. sanırım önümüzdeki ay gidebileceğim.

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....