8 Nisan 2009 Çarşamba

Heeppii heepppiii ...!! Ama klinik :)

az önce kuzu anlattı..
Kahkahalarla güldüm. Karnım ağrıdı o derece hemde...

Dilara süpersin ;)

Özetle geçiiim: Dilara bizim şaşkına süpriz yapmış geçenlerde. Parfüm almış. En sevdiği parfümü.Ne zamandır istiyomuşta alamamış. Abla işte. (ablalar böyledir. bilirim :) çok kıymetliler çoookk)

Dilara : "ahh aahhh kardşeim benim hep happy happysin ne güzel :)

Dilruba : (en sevimli pozlarda) ehhiiheee ehiiheee

Dilara : Ama işte Cliniuqe!

Dilruba Dumur ! öyle kalmış :)


muhahauauhhauahuaa

Dip not: Kuzu = Dilruba / Dilara = Dilruba'nın ablası :)







2 yorum:

  1. Canım benim yaa hemende nasıl şişeyi buldun da koydun da yazdın ..... Büyük meziyet bunlar :)

    Happyliğim anbe an değişebiliyor ama clinique'liğim doğuştan :):)):)

    YanıtlaSil
  2. ay akşam akşam çok güldüm bunu yazmalıyım okuyunca bi daha gülerim dedim.

    biliyorum biliyorum doğuştan clinique wakkaa olduğunu

    YanıtlaSil

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....