2 Nisan 2009 Perşembe

Orkidelerim çiçekleniyor :)

Evi orkide serasına dönüştüreceğim :) Yakında !

Elvan ayrılırken ofisteki orkidesini bana vermişti benim daha iyi bakacağımı düşünerek. Gözüm gibi bakıyorum ona bende... şimdi çiçeklenecek. Dalladı uzamaya yanlarında da minik tomurcukları oluşmaya başladı bile :)


















Önceden kendime aldigim da şimdilik bir gelişme yok. En son çalıştığım çiçekçim Ekol Çiçek'ten Nadire ablama sordum çiçekleri kullandığınız orkideleri ne yapıyorsunuz diye. Atıyoruz Pınar'cım sonra kullanamıyoruz çünkü demezmi¿ :(

Bende "atmasanda ben alsam baksam onlara" dedim. Seve seve kabul etti. Son üyelerimizde Orkide ailesine eklendi böylece..














Dün özel torf alıp toprağını değiştirdim. Ölü köklerini kestim tertemiz oldular. Şimdi saksıları yok ama biraz kendilerine gelsinler o zaman onlarında saksıları olacak. Özel orkide besini kullanarak suladım. Tabaklarında da nem olabilmesi için azıcık su bıraktım. (Orkideler nemi seviyormuş)

Bugün de Ofiste ki 2 orkideye vitaminlerini verdim :)
Onlarda filizlemiş yanlardan çiçeklenecek ( hollleeeyyy)

Şirketin bahçıvanının yerine ben mi geçsem¿ Tüm gün bahçeyle uğraşsam... Yazda geliyor çimleri sularken çıplak ayak dolaşırım miiisss olur miiisssss... Hortumun ucunu sıkıp geleni geçeni ıslatırım (hiihooaahhahaa)

Bu arada; minik üstüne üstlük sevimli aparatlar var sulamayı kolaylaştıran. İlk önce seda almış anneme bi tane. (Annem her dakika ilgilenir gerçi çiçekleri ile ama şirin dursun diye almış.) Hemen bende gidip aldım 4 tane :) benim için hayat kurtarıcı. Çiçekleri sulamayı unutuyorum da bazen :)


















Bu aparatları sadece normal saksı çiçeklerimde kullandım. Suadiye Tantitoni 'den almıştım ama orası yakın zamanda kapanıyor ve kalmamıştır. Diğer şubelerinde vardır ama..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

7 Gece 8 Gün İtalya.. Araba ile Roma’dan Milano’ya… / I.Bölüm

  Zamanında yazmadığım için şimdi tüm seyahatleri arkası arkaya yazacağım.. * Oldukça uzun bir yazı bölümlere ayırdım  7 Gece 8 Gün İtalya.....